Z humorem o energetyce, czyli świąteczna kampania Columbus

Columbus uruchamia kampanię reklamową pod hasłem „Dostęp do przyszłości nie tylko od święta”. W spotach wideo zobaczymy zabawne sytuacje, związane z brakiem prądu i ogrzewania podczas świątecznych spotkań.
O autorze
1 min czytania 2020-12-04

Kolacja wigilijna bez prądu, zamarznięta woda w kranie i dziadek, który wyłącza zasilanie w najmniej odpowiednich momentach – takie sceny można zobaczyć w świątecznych spotach Columbusa. Firma w oryginalny sposób prezentuje problemy związane z wykorzystaniem energii, promując tym samym niezależność energetyczną, którą można osiągnąć dzięki ekologicznej i darmowej energii ze słońca.

Pierwszy z trzech zaplanowanych filmów można zobaczyć na stronie dedykowanej kampanii nietylkoodswieta.pl oraz na kanale YouTube marki.

– Święta to niezwykły i magiczny czas, który najlepiej spędzać z liczną rodziną. Oprócz prezentów możemy być pewni, że dostaniemy coś jeszcze – rachunek za prąd. A ten potrafi zaskoczyć bardziej niż Mikołaj. Świąteczne wypieki, lampki i porządki potrzebują nie tylko czasu, ale i energii. Dużo energii. Szacuje się, że w ciągu najbliższej dekady ceny energii elektrycznej zdrożeją o 110%. Może już pora zainwestować w fotowoltaikę i zacząć produkować darmowy prąd? – czytamy na stronie kampanii.

Premiera kolejnych spotów w ramach świątecznej kampanii odbędzie się 9 i 16 grudnia. Filmy można będzie zobaczyć także na pozostałych kanałach social media marki. Akcję wzmocni reklama display.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dostęp do przyszłości nie tylko od święta” to nasza pierwsza świąteczna kampania reklamowa. W krótkich, 30-sekundowych filmach promujemy nowoczesne rozwiązania energetyczne dla domów – fotowoltaikę, pompy ciepła i magazyny energii. Postawiliśmy na humor wpleciony w bożonarodzeniowy klimat rodzinnych spotkań. Mamy nadzieję, że filmy przypadną do gustu naszym odbiorcom i pozytywnie wpłyną na ich przedświąteczny nastrój – komentuje Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu w Columbus.

Całą kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował Dział Marketingu Columbus.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się