Remiks Ż, czyli pierwszy na świecie teledysk, który dopasowuje się do nastroju!
Jak działa ta technologia? Specjalny program łączy się z kamerą internetową w naszym komputerze, skanuje twarz internauty i dzięki zaawansowanym algorytmom, które rozpoznają nasze emocje, dopasowuje aranżacje tegorocznego hitu trasy. W zależności od emocji odbiorca zobaczy jedną z trzech odsłon teledysku. Może to być hymn tegorocznej trasy w wersji rockowej lub któraś z aranżacji specjalnych: melancholijna wersja zespołu Kamp! i energetyzująca piosenka od XxanaxX.
Zobacz również
Aktywację Remiks Ż przygotowała agencja VML, która odpowiada także za działania wokół Męskiego Grania w gigital i social mediach. Wszystkie wersje teledysków do „Nieboskłonu” wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor.
Aby przekonać się jak to działa, wystarczy wejść na → stronę i postępować zgodnie z instrukcją!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dajcie nam znać, jak podoba się Wam takie wykorzystanie technologii!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Wczoraj pisaliśmy o tym, jak Asus wykorzystuje technologię, by sprawić, aby przemierzanie Oceany było jeszce ciekawsze. Agencja Amsterdam Worldwide, na potrzeby marki, zaprojektowała specjalny skafander nurkowy, który podświetla strój w rytm bicia serca.