Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Z K2 Precise (Grupa K2) do Havas Media Group – Maciej Godlewski dyrektorem zarządzającym agencji Arena Media

Havas Media Group rozwija kompetencje digitalowe i przyciąga kolejnych uznanych ekspertów. Od marca stanowisko dyrektora zarządzającego Arena Media obejmie Maciej Godlewski.
O autorze
1 min czytania 2021-02-02

Zatrudnienie Macieja Godlewskiego to kolejny krok w procesie wzmacniania kompetencji i struktury digital Havas Media Group. W styczniu do agencji dołączył także Łukasz Wiśniewski, który objął stanowisko szefa działu Data Business Intelligence. Od nowego roku do życia została powołana jednostka Havas E-Commerce, na czele której stanął Jacek Celiński, odpowiedzialny za rozwój kompleksowej oferty z zakresu e-commerce marketingu. W 2020 roku do Havas Media Group dołączył Marcin Kordowski, ekspert w wieloletnim doświadczeniem w obszarze content i search marketingu.

Maciej Godlewski spędził blisko 7 lat w grupie K2, gdzie ostatnio pełnił funkcję Chief Growth Officera agencji K2 Precise. Zarządzał wszystkim kluczowymi działami rozwojowymi firmy – od działu strategii digital, przez trading, marketing aż po nowy biznes. Podlegały mu również media nie-digitalowe i dział TV/multiscreen, a jedną z jego głównych ról była integracja komunikacji online oraz offline.

Wcześniej pełnił dodatkowo rolę szefa działu client service agencji K2 Media pracując dla takich klientów jak Nutricia, Pracuj.pl czy Carrefour. Przed dołączeniem do grupy K2 Internet w 2014 roku przez 10 lat zarządzał zespołami obsługującymi największych wówczas klientów Starcomu i liderów swoich kategorii – T-Mobile/Heyah oraz USP Zdrowie.

Jednym z priorytetów rozwoju Arena Media i celów nowego szefa agencji mediowej jest dostarczanie klientom efektywnych rozwiązań komunikacyjnych opartych na data driven marketingu i na wiedzy z obszaru e-commerce. To obszar, w którym agencja będzie się rozwijać i planuje kolejne inwestycje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj