Z okazji 20-lecia Valkea prezentuje odświeżoną identyfikację wizualną

Po latach systematycznego poszerzania kompetencji Valkea stała się jedną z niewielu agencji marketingowych na rynku oferujących usługi w kompleksowym zakresie (strategia, kreacja, digital, social media, custom publishing, eventy, public relations). Teraz firma prezentuje nową identyfikację wizualną.
O autorze
0 min czytania 2020-01-07

Valkea zbudowała ponad 100-osobowy zespół specjalistów i entuzjastów, których praca zaowocowała ponad 60 nagrodami w branżowych konkursach w kraju i za granicą. Tylko w ostatnich trzech latach agencja zrealizowała ponad 300 projektów dla 128 klientów notując 20-procentowe wzrosty każdego roku. Są wśród nich m.in. Polpharma, Cropp, Reebok, Douglas, Levis, Play, TUI, Atrium, Apsys, Unibail.

– Działamy odważnie, zgodnie z wyzwaniami rynku, wymaganiami klientów i własnymi ambicjami. Valkea to młoda duchem, solidnie doświadczona agencja marketingowa – pełna pasji, ciekawości i talentu – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea.

W 2020 roku Valkea obchodzi 20-lecie powstania. Kolejny etap działalności firma zaakcentowała odświeżoną identyfikacją wizualną z mocnymi akcentami graficznymi oraz wyrazistym przekazem merytorycznym. Nowemu otwarciu towarzyszy również zaprojektowana na nowo strona internetowa: www.valkea.com.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj