W zeszłym roku był Whopper, po którym śnią się koszmary, a teraz Burger King z okazji Halloween postanowił wprowadzić iście spirytystyczną wersję swojego dania, czyli Ghost Whoppera. Ale uwaga, trzeba się spieszyć, bowiem burger dostępny będzie w sieciach restauracji tylko do dzisiaj, 31 października.
Do promocji nowego Whoppera, Burger King zaprosił amerykańskiego medium – Riza Mirza. Ten wziął udział w seansie spirytystycznym, w którym to same duchy oceniały Ghost Whoppera. Czy im smakowało? Przekonajcie się sami ;).
Zobacz również
PS
Co roku wraz ze zbliżającym się 31 października specjaliści od reklamy zastanawiają się, czym nas jeszcze zaskoczyć: duchami, zombie, wampirami, czy też szarą codziennością.Oto zestaw 8 reklam halloweenowych.
PS2
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W dniu 31 października w wielu krajach obchodzone jest Halloween. Havas Media Group postanowiło sprawdzić, jak naprawdę Polacy podchodzą do Halloween – czy obchodzą ten dzień i jaki jest ich stosunek do tego zwyczaju?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Halloween to okazja, żeby bawić się tym, co straszne. Ale nie wszystko, co straszne, jest zabawne. W swojej najnowszej kampanii organizacja WWF chce zwrócić uwagę na naprawdę przerażający fakt – ponad 28 000 gatunków zwierząt jest zagrożonych wyginięciem.