„Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY”: Linda i Gierszał w kampanii Tyskiego, która łączy pokolenia

„Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY”: Linda i Gierszał w kampanii Tyskiego, która łączy pokolenia
W kampanii Tyskiego „Jesteśmy na TY” spotykają się dwa silne głosy polskiego kina – Bogusław Linda i Jakub Gierszał – by wspólnie pokazać, że choć należą do innych pokoleń, to więcej ich łączy niż dzieli.
O autorze
1 min czytania 2025-06-06

Pełna treść artykułu dostępna dla osób pełnoletnich

Wchodząc, potwierdzasz, że masz ukończone 18 lat.

Tak, wchodzę Nie, dziękuję

Nie trzeba być z tego samego pokolenia, by się zrozumieć. Wystarczy otwartość i chęć rozmowy. To główny przekaz, który płynie z kampanii Tyskiego „Jesteśmy na TY”.

Międzypokoleniowy dialog na ekranie

Kampania Tyskiego to kolejny krok w budowaniu marki wokół wartości bliskości i otwartości. Tym razem akcent został położony na dialog międzypokoleniowy – z szacunkiem dla różnic i z uznaniem dla wspólnych doświadczeń.

Obecność Lindy i Gierszała w kampanii symbolizuje dwie perspektywy, dwa światy – ale jedną ideę: spotkania mimo różnic. Kampania zachęca do przełamywania barier, nie tylko języka, ale i pokoleniowych schematów, które często dzielą, zamiast łączyć.

Marka poprzez akcję zachęca do rozmowy międzypokoleniowej: o tym, jak się żyło, co się oglądało, czego się słuchało – i jak te wspomnienia mogą stać się punktem wspólnym, a nie przepaścią.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Puszki, które opowiadają historię

Wyjątkowym elementem kampanii jest limitowana seria puszek piwa, inspirowana różnymi dekadami: latami 70., 80., 90. i 2000.. To nie tylko zabieg estetyczny – to hołd dla wspólnej historii Polaków. Każda puszka to symbol epoki, jej stylu, muzyki, technologii i kultury – tego, co nas kształtowało i do czego dziś wracamy z sentymentem.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda oraz zespół marki Tyskie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS #OdKulis: kampania „Kolej przejść na TY!” marki Tyskie. Legenda Tyskiego Pociągu tworzona razem z konsumentami 

PS2 „Muzyka łączy, tak jak bycie na TY”: Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie​