Nie trzeba być z tego samego pokolenia, by się zrozumieć. Wystarczy otwartość i chęć rozmowy. To główny przekaz, który płynie z kampanii Tyskiego „Jesteśmy na TY”.
Międzypokoleniowy dialog na ekranie
Nowa kampania Tyskie to manifest relacyjności ponad pokoleniowymi różnicami. Marka, która od dekad towarzyszy Polakom, po raz kolejny staje się łącznikiem międzyludzkich relacji. „Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY” to opowieść o wspólnym języku i wartościach, które trwają niezależnie od metryki. Pokolenia mogą się zmieniać, ale to, co naprawdę ważne – zaufanie, wspólnota, otwartość – nie przemija.
Zobacz również
Strategia kampanii opiera się na przekonaniu, że różnice nie muszą dzielić, a prawdziwa bliskość nie zna wieku. Linda i Gierszał symbolizują ciągłość międzypokoleniowego dialogu – są reprezentantami całych dekad polskiego kina i kultury. Pokazują, że fundamenty relacji – rozmowa, wzajemny szacunek, ciekawość drugiego człowieka – są wspólne niezależnie od czasu, w którym dorastaliśmy. Tyskie od lat buduje swoją komunikację na wartościach wspólnotowych. Tam, gdzie ścierają się poglądy, marka inicjuje dialog. Każdy symboliczny gest – jak stuknięcie się butelkami piwa i wymiana imion – staje się początkiem relacji.
Obecność Lindy i Gierszała w kampanii symbolizuje dwie perspektywy, dwa światy – ale jedną ideę: spotkania mimo różnic. Kampania zachęca do przełamywania barier, nie tylko języka, ale i pokoleniowych schematów, które często dzielą, zamiast łączyć.
Marka poprzez akcję zachęca do rozmowy międzypokoleniowej: o tym, jak się żyło, co się oglądało, czego się słuchało – i jak te wspomnienia mogą stać się punktem wspólnym, a nie przepaścią.
„Enjoy the Classics”: McDonald’s stworzył „starożytną” mozaikę w Rzymie
– W kampanii zestawiamy różne życiowe perspektywy, ale cel mamy wspólny – inspirować do spotkań i rozmów, które przekraczają granice wieku czy światopoglądu. Linda i Gierszał udowadniają, że „na TY” możemy być z każdym – jeśli tylko damy sobie szansę. To kampania o tym, co nas łączy, a nie dzieli – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Puszki, które opowiadają historię
Wyjątkowym elementem kampanii jest limitowana seria puszek piwa, inspirowana różnymi dekadami: latami 70., 80., 90. i 2000.. To nie tylko zabieg estetyczny – to hołd dla wspólnej historii Polaków. Każda puszka to symbol epoki, jej stylu, muzyki, technologii i kultury – tego, co nas kształtowało i do czego dziś wracamy z sentymentem.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda oraz zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, zdjęcia wykonała Zuza Krajewska. Produkcję zrealizowało MOON Films, postprodukcję – Lunapark, a udźwiękowienie – Juice Sound. Media zaplanowała agencja Zenith, identyfikację wizualną przygotowała Mamastudio. Za PR i działania non-standard odpowiada Grupa Przestrzeń.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko