Czy trzeba być ekonomistą, by mieć sukcesy w sprzedaży na Allegro? Supersprzedawcy udowadniają, że niekoniecznie. W najnowszej kampanii Allegro prawdziwe historie swoich biznesów opowiedzieli oni sami.
Nie koloryzowaliśmy, pokazaliśmy ich takimi, jacy są. A są różnorodni – mówi Ela Twardowska, dyrektorka strategii w Ogilvy.
Zobacz również
Marta ze sklepu Burza Śnieg kiedyś była aktorką, dziś z sukcesem sprzedaje pościele na Allegro. Przemek zaczynał od usług sprzątających, teraz zajmuje się bezglutenowym cateringiem. Swoimi historiami podzielili się też Dariusz ze Zdrowego Sklepu oraz Kazik z Szybko Wysyłamy.
Zapraszając do kampanii autentycznych sprzedawców, chcieliśmy zachęcić osoby prowadzące firmy do założenia sklepu na Allegro i dać im argumenty z pierwszej ręki. Od osób, którym zaufają. Naszym celem było też zainspirowanie tych, którzy dopiero myślą o starcie własnego biznesu – wyjaśnia Twardowska.
Zależało nam na zbudowaniu wizerunku Allegro jako partnera wszystkich przedsiębiorczych osób – zdradza Marcin Półchłopek, merchant management director z Allegro. Co serwis ma do zaoferowania sprzedawcom? Przede wszystkim dotarcie do szerokiego grona odbiorców. – W kampanii podkreślamy, że każdy sklep może odwiedzić nawet 21 milionów osób. Nawet mali przedsiębiorcy szybko mogą stać się ważnymi graczami na rynku – przekonuje Marcin Półchłopek.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Bohaterowie kampanii są tego najlepszym przykładem. Wystarczy tylko „otworzyć swój największy sklep na Allegro”. Tak, jak zachęca lektor.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Filmy na potrzeby kampanii wyreżyserował Ivan Bambalin, zdjęcia wykonała Marta Wojtal, za produkcję odpowiadał MOON Films, postprodukcją zajął się Televisor, a montażem dźwięku – Juice. Zakup mediów i koordynacja podcastów to wynik pracy Starcomu.