Z TVP do Codemedia – Dom mediowy wzmacnia kompetencje new biznesow

Tomasz Trojnar z początkiem marca dołączy do zespołu domu mediowego Codemedia. Obejmie stanowisko Communication Director, na którym będzie odpowiedzialny za tworzenie nowych koncepcji rozwoju Spółki i pozyskiwanie klientów. Do tej pory związany był m.in. z Telewizją Polską i TVN-em.
O autorze
1 min czytania 2017-02-15

Jako Communication Director Trojnar zajmie się nawiązywaniem kontaktów biznesowych i utrzymywaniem relacji z potencjalnymi klientami, a także strategicznym wsparciem prowadzonych przez Codemedia działań.

Przez ostatnie 12 lat Tomasz Trojnar zajmował się sprzedażą po stronie telewizji. Najpierw jako Szef Zespołu Sprzedaży w TVN Media, a następnie w TVP pełniąc funkcję Kierownika w Zespole ds. negocjacji i handlu. Do jego zadań należało współtworzenie strategii sprzedaży w Biurze Reklamy, negocjowanie warunków współpracy z domami mediowymi i reklamodawcami oraz budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi. Karierę zawodową rozpoczął w 1997 r. w Lowe GGK/Pan Media Western.

Trojnar jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Jego pasją są motocykle, samochody, wycieczki rowerowe i zwiedzanie ciekawych destynacji. Interesuje się historią oraz awiacją.

Dołączenie Tomka do naszego zespołu to element większej całości. Ostatnie pół roku to dla nas intensywny czas pracy nad nową strategią rozwoju Codemedia. Stawiamy na innowacyjne usługi, które pomagają naszym klientom w jeszcze skuteczniejszym osiąganiu ich celów marketingowych i biznesowych. Wierzę, że doświadczenie Tomka zaprocentuje zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów – dodaje Piotr Bieńko Prezes Zarządu domu mediowego Codemedia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj