Wybór znanego dziennikarza, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo na ambasadora modelu podkreśla zaangażowanie marki w promowanie lokalnej kultury i dziedzictwa. W 2022 r. Makłowicz, podróżując po północnych Włoszech, promował hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale.
W ramach tegorocznej współpracy Robert Makłowicz stworzy dwa odcinki na swój kanał YouTube, które będą również promowane na kanałach społecznościowych Alfy Romeo.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W pierwszym z filmów Makłowicz zabiera widzów w podróż od Fabryki Stellantis w Tychach, po malownicze krajobrazy i kulinarne skarby Krakowa, z nową Alfą Romeo Junior w roli głównej.
Za scenariusz i produkcją odcinków odpowiada zespół Roberta Makłowicza, za dobór twórcy oraz koordynację projektu – agencja Leo Burnett, za strategiczne planowanie i zakup mediów – Starcom.
PS Perełki i antyperełki wśród współprac z influencerami [OPINIE]
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing