Polacy pokochali kupowanie online. W internecie zamawiamy już nie tylko ubrania czy posiłki, ale coraz częściej decydujemy się również na dostawę artykułów spożywczych. Od dzisiaj w Warszawie i Poznaniu będzie możliwe również zamówienie zakupów z sieci sklepów Żabka za pośrednictwem Uber Eats, z bezkontaktową dostawą.
– Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce nawiązaliśmy współpracę z Uber Eats, aby nasi klienci mogli szybko i wygodnie zamawiać produkty z Żabki z dostawą pod wskazany adres. To kontynuacja pilotażu dotychczasowej usługi „Żabka do domu”, którą uruchomiliśmy kilka miesięcy temu. Dzięki usłudze klienci z Warszawy i Poznania, a niebawem z kolejnych miast, będą mieć zapewniony szybki dostęp do ulubionych produktów z oferty Żabki i przekąsek na ciepło Żabka Café. Produkty mogą zamawiać przez aplikację, a zakupy będą dostarczane nawet w pół godziny – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu firmy Żabka Polska.
Zobacz również
Jak zamówić produkty z Żabki do domu?
Uruchamiając aplikację lub stronę Uber Eats, należy kliknąć ikonę sklepu Żabka, podobnie jak w przypadku wyboru restauracji. Platforma podpowie najbliższy sklep oferujący taką usługę. Użytkownicy mają do wyboru 600 produktów dostępnych w dostawie, w tym napoi i posiłków z Żabka Café. Po skompletowaniu koszyka płatność odbywa się za pośrednictwem aplikacji Uber Eats, podobnie jak ma to miejsce przy zamówieniach z restauracji. Średni czas dostawy wynosi 30 minut od momentu potwierdzenia dyspozycji przez sklep. Jeśli któryś z produktów jest niedostępny, aplikacja poinformuje użytkownika i poprosi o wymianę produktu, usunięcie go z koszyka lub umożliwi anulowanie zamówienia.
– Z przyjemnością ogłaszamy naszą współpracę z Żabką, pierwszą tak dużą spółką spożywczą w ofercie Uber Eats w Polsce. Dzięki współpracy z Żabką chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do produktów spożywczych, powiększając ofertę na naszej platformie – mówi Ilona Grzywińska-Lartique, dyrektor komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej w firmie Uber.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W trakcie programu pilotażowego użytkownicy zyskują dostęp do 600 artykułów, m.in. sałatek, gotowych posiłków, pieczywa oraz nabiału. W ofercie dostępnej na platformie Uber Eats znajdą się również przekąski oraz napoje dostępne w Żabka Café.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bezpieczne zakupy
W obecnych czasach szczególnie istotne jest bezpieczeństwo oraz niezawodność usług. Dlatego obie firmy przywiązują dużą wagę do standardów higieny oraz spełniania zaleceń sanitarnych w trakcie codziennej pracy.
Bezpieczeństwo wszystkich osób korzystających z aplikacji Uber Eats i zapobieganie rozprzestrzenianiu się koronawirusa to priorytet dla Uber Eats. W związku z tym firma wdrożyła szereg inicjatyw, m.in.: bezkontaktowe dostawy, w których zamówienia zostawiane są pod drzwiami lub zgodnie z instrukcją użytkownika, zwrot kosztów za środki ochrony osobistej dla kurierów (np. płyny dezynfekujące, rękawiczki lub maski) oraz przekazywanie informacji i porad dotyczących zaleceń sanitarnych wszystkim użytkownikom platformy. Uber ściśle współpracuje z organami zdrowia publicznego, przekazując użytkownikom aplikacji regularnie wytyczne na temat zasad bezpieczeństwa oraz działań w celu ograniczania rozprzestrzeniania się wirusa.
Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tych konsumentów, którzy w trudnym czasie pandemii decydują się na zdalne zakupy, przyspieszyła także wdrożenie usługi „Zamów i odbierz”. Rozwiązanie to umożliwia zamówienie produktów poprzez aplikację żappka i odbiór ich wraz z płatnością w sklepie. Obecnie usługa jest dostępna w 150 sklepach sieci na terenie 6 miast. Mogą z niej korzystać klienci wybranych Żabek w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie i Bydgoszczy. W najbliższych miesiącach Żabka planuje rozszerzenie usługi o kolejne sklepy w tych miastach.
Informacje na temat cen i dostaw dostępne są w aplikacji Uber Eats.