Festiwalowy punkt odbioru Jush
Oddalenie festiwali muzycznych od najbliższych sklepów spożywczych to jedna z największych zmór uczestników. Kto był na polu namiotowym w trakcie takiego wydarzenia, ten wie, że poranna wyprawa po bułki i produkty na śniadanie wiąże się z długim spacerem, na który często – po wieczornych koncertach – nie ma sił. Tym wszystkim, którzy w dniach 10 – 13 sierpnia będą bawić się w Parku Śląskim w Chorzowie, pomoże aplikacja Jush. Kilka kliknięć będzie dzieliło każdego festiwalowicza, żeby nawet w 15 minut zabić głód i nabrać sił na kolejny dzień zabawy.
Jesteśmy podekscytowani faktem, że ułatwimy festiwalowiczom wakacyjną rozrywkę. Misją naszej marki jest bycie jak najbliżej naszych klientów, więc naturalnym krokiem dla nas było pojawienie się w wybranych punktach w plenerze w Warszawie, czy teraz w Chorzowie podczas FEST Festivalu. Dzięki naszej usłudze uczestnicy nie będą musieli się martwić, że czas przeznaczony na zabawę stracą w drodze do sklepu. Błyskawicznie dowieziemy im produkty potrzebne na śniadanie czy przekąski do nabrania sił przed kolejnymi koncertami – mówi Kamil Bąkowski, marketing & eCommerce director w Lite e-Commerce.
Zobacz również
Punkt odbioru Jusha będzie działał już od pierwszego dnia chorzowskiego festiwalu i będzie czynny aż do soboty. Użytkownicy aplikacji uczestniczący w imprezie będą mogli zamówić swoje ulubione produkty, w tym między innymi gotowe kanapki Tomcio Paluch czy świeże pieczywo. W trakcie trwania wydarzenia punkt odbioru zamieni się w strefę chillout, gdzie oprócz czekania na swoje zamówienie, będzie można odpocząć od trudów festiwalowej zabawy, a także komfortowo zjeść zamówione produkty. Na uczestników imprezy czekać będą między innymi leżaki, hamaki oraz takie gry jak piłkarzyki, cymbergaj i bataka. Ekspresowe zakupy online z aplikacją Jush będą możliwe od 10:00 do 18:00.
Ostatnia prosta wakacyjnej promocji Jusha
Portfele uczestników Festa uratuje promocja Jusha, dzięki której można zaoszczędzić pieniądze na festiwalową zabawę. W ramach akcji każda osoba korzystająca z aplikacji, dostanie w sierpniu nawet po 200 zł rabatu do wykorzystania. Na użytkowników będzie czekać 10 kuponów po 10 zł na zamówienia powyżej 35 zł oraz 5 kuponów po 20 zł na zamówienia powyżej 50 zł. Przy zakupach powyżej 35 zł klienci zyskują również darmową dostawę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]