Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Żabka nagradza lojalnych klientów i rozdaje hot-dogi gratis

Żabka rozwija koncepcję lojalizacji klientów, której jednym z mechanizmów jest najnowsza akcja promocyjna „Zgarnij hot doga gratis!”. Każdy klient, który w środę lub czwartek zrobi zakupy w sklepie Żabka, otrzyma bon upoważniający do odbioru gratisowego hot doga przy kolejnych zakupach.
O autorze
1 min czytania 2023-03-02

fot. depositphotos.com

Hot-dog w Żabce gratis

Bon promocyjny na kolejne zakupy (wydrukowany na paragonie), który upoważnia do odbioru gratisowego hot doga, otrzyma każdy klient, który w dniach 1-2 oraz 8-9 marca zrobi zakupy w sklepie Żabka. Ciepłą przekąskę będzie można odebrać w dowolnej placówce sieci w dniach 3-5 oraz 10-12 marca, przy zakupach za min. 10 zł.

Realizacja bonu zdobytego podczas zakupów w środę lub czwartek, możliwa jest w tym samym tygodniu – od piątku do niedzieli. Obowiązuje ograniczenie: 1 transakcja = realizacja 1 bonu. Z promocji wyłączone są alkohole mocne, leki OTC, papierosy oraz produkty do żywienia niemowląt. Akcja promocyjna nie obejmuje sklepów autonomicznych Żabka Nano. Jej regulamin dostępny jest na stronie: zabka.pl/akcje-promocyjne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Żabka nagradza swoich klientów

Sieć nieustannie pracuje nad nowymi możliwościami lojalizacji i aktywizacji swoich klientów, rozwijając różne mechanizmy promocyjne, m.in. z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Żappka. Aplikacja pozwala na gromadzenie punktów (żappsów) i wymianę ich na produkty dostępne w sklepach. Jej użytkownicy mają także możliwość korzystania z subskrypcji na kawę, czyli „Kawonamentu”. Oprócz tego, Żappka dostarcza użytkownikom unikalnych doświadczeń korzystania z personalizowanych promocji, wyzwań czy usług, ułatwiając im codzienne funkcjonowanie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing