Od jakiegoś czasu w mediach społecznościowych krąży żartobliwa teza, według której Maryla Rodowicz przez większość roku przebywa w stanie hibernacji, aby z końcem grudnia „powstać” i zaszczycić fanów swoją obecnością podczas sylwestrowych koncertów.
Mit stał się nie tylko podstawą licznych memów i humorystycznych postów. Do tematu „odmrożenia Maryli” postanowiła nawiązać również Żabka w swojej najnowszej reklamie.
Zobacz również
W spocie widzimy tajemnicze laboratorium. Jeden z tamtejszych pracowników przypadkowo otwiera kapsułę hibernacyjną, w której przebywa nie kto inny jak Maryla Rodowicz. Piosenkarka budzi się za sprawą… aromatu latte z Żabki.
„Nie śpimy, lecimy! Odpalamy kawonament w Żabce” – woła 77-latka w karnawałowej kreacji.
Kawonament, czyli abonament na kawę zawitał w Żabce na początku listopada. Klienci mogą wykupić 30-dniową subskrypcję w promocyjnej cenie 29,99 zł, aby codziennie odbierać dowolną kawę w sklepie. Cena za jeden napój wynosi jedynie 1 zł.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Maryla Rodowicz niedawno dołączyła również do konkursu „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” na TikToku. Ikona polskiej piosenki pokazuje sytuację, w której Pyszne.pl uratowało jej dzień, jednocześnie zachęcając użytkowników do udziału w wyzwaniu.
PS. Żabka wkracza w gaming
Sieć stworzyła własną grę mobilną, której bohaterem jest Żabu. Wirtualna postać rozwija się i zdobywa kolejne poziomy gry, w zależności od dokonywanych przez gracza zakupów.