– Uruchamiamy sklepy w nowych, atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach aby być wszędzie tam, gdzie oczekują tego nasi klienci. Cieszymy się, że możemy rozwijać naszą sieć w zimowym kurorcie – Wiśle, z ofertą dopasowaną przede wszystkim do potrzeb turystów, którzy przybywają tu o każdej porze roku. W trwającym sezonie narciarskim, wszyscy kibice i fani sportów zimowych mogą w przerwie korzystania z uroków zimy, „skoczyć” do Żabki po ciepłą przekąskę czy gorącą kawę na wynos – zaznacza Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska.
Sklep Żabka zlokalizowany jest na terenie parkingu przy wiślańskiej Skoczni, przynależącym do Polskiego Związku Narciarskiego. Oferta placówki skierowana jest przede wszystkich do turystów, którzy przez cały rok odwiedzają Wisłę i jej najbardziej znany punkt miasta, czyli Skocznię Narciarską im. Adama Małysza.
Zobacz również
– Cieszymy się na taką współpracę sportu i biznesu, z której mają skorzystać turyści, miłośnicy gór czy kibicie sportów zimowych, przybywający licznie do Wisły. Sklep sieci Żabka znajduje się tuż przy skoczni narciarskiej. Jest ona odwiedzana przez cały rok zarówno przez turystów z różnych zakątków Polski, jak i obcokrajowców, którzy uczestniczą w organizowanych w mieście zawodach w skokach narciarskich czy biegach, a także przez jeżdżących na nartach czy snowboardzie w okolicznych stacjach narciarskich. Mamy nadzieję, że będzie to zatem dla nich duże zakupowe ułatwienie – podkreśla Jan Winkiel, sekretarz generalny Polskiego Związku Narciarskiego.
Według danych PZN jest ich blisko 600 tys. rocznie. W pobliżu obiektu znajduje się też czynny przez cały rok wyciąg krzesełkowy, a sklep z pewnością będzie również chętnie odwiedzany przez turystów i fanów sportów zimowych, korzystających z uroków zimy w stacjach narciarskich Nowa Osada, Cieńków i Klepki.
Odwiedzający placówkę będą mogli skorzystać z kącika gastronomicznego Żabka Café, i sięgnąć po jedną ze świeżo parzonych na miejscu kaw, w tym latte, espresso czy cappuccino, jak i licznych przekąsek na ciepło w postaci hot-dogów, panini czy zapiekanek.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing