Żabka uruchamia pilotażowy sklep na stacji paliw Rakieta

Stacja Rakieta ma charakter samoobsługowy i dzięki automatycznemu systemowi sprzedaży paliwa oferuje klientom możliwość szybkiego tankowania. To kolejny, obok sezonowych, mobilnych czy samoobsługowych, format sklepów, które Żabka przygotowuje, by być jeszcze bliżej swoich klientów.
O autorze
2 min czytania 2021-11-15

– Od kilku lat na czas wakacji stawiamy nad Bałtykiem sklepy sezonowe, w tym roku uruchomiliśmy pilotażowo mobilną Żabkę obecną na koncertach i targach. W kilku miastach funkcjonują już nasze bezobsługowe Żappka Store, które umożliwiają dokonanie zakupów nawet w kilka sekund bez kontaktu ze sprzedawcą. Uruchomienie pierwszej, pilotażowej Żabki na stacji benzynowej to kolejny krok w kierunku zapewnienia klientom jak największego komfortu zakupów, a franczyzobiorcom unikalnych lokalizacji, generujących dużą liczbę klientów i odpowiednie obroty – powiedział Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka.

Stacja, na której Żabka otwiera swój pierwszy sklep w ramach projektu, należy do sieci Rakieta – nowej na rynku sieci kameralnych stacji paliw, oferującej tankowanie tradycyjne i bezobsługowe. Stacje powstają na zagospodarowanych terenach, a ich właścicielem jest firma AFS (Automotive Fuels Services Sp. z o.o.).

– Lokalizacje sklepów to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego nieustannie pracujemy nad tym, by były one jak najefektywniejsze i spełniały ich oczekiwania. Rakieta to stacje bezobsługowe, lokalne, które w naturalny sposób mogą być ofertowo uzupełnione przez Żabki – powiedział Waldemar Lisiewicz, dyrektor ekspansji Żabka Polska.

– Cieszę się na współpracę z Żabką. To duży brand, cieszący się dobrą renomą i gwarantujący lubianą przez klientów ofertę. Jestem pewien, że sklepy Żabka na stacjach Rakieta to będzie strzał w dziesiątkę – skomentował współpracę Jerzy Gąsiorowski, prezes Automotive Fuels Services.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz ponad 7600 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców, Żabka proponuje klientom także inne formaty, dostosowane do specyfiki miejsca czy czasowego zapotrzebowania klientów. Od lat w miejscowościach turystycznych funkcjonują sezonowe sklepy Żabka, oferujące niezbędne produkty turystom wypoczywającym nad polskim morzem, w górach czy nad jeziorami.

Żabka to także tegoroczna premiera – sklepy mobilne – oferujące szeroką ofertę gastronomiczną, w tym dania gotowe, napoje oraz przekąski i napoje serwowane na ciepło. Mobilne Żabki można w łatwy sposób zatowarować i przewieźć tam, gdzie są aktualnie potrzebne – na festiwale, koncerty i inne wydarzenia kulturalne czy sportowe. Pierwsza Żabka mobilna zadebiutowała w strefie gastronomicznej Wrocław Tattoo Konwent na przełomie lipca i sierpnia. Następnie z jej oferty gastronomicznej skorzystać mogli widzowie Top of the Top Festiwal w Sopocie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Żabka to również format bezobsługowy – Żappka Store. Pierwsze z nich otwarte zostały w tym roku w Poznaniu, Warszawie i Krakowie. Klienci do Żappka Store wchodzą do za pomocą aplikacji żappka, dokonują zakupów nawet w kilkanaście sekund, zdejmują wybrane produkty z półki i wychodzą… a płatność automatycznie zostaje pobrana z ich konta. Z kolei sklepy na stacjach benzynowych będą oferowały wybór przekąsek, kanapek, sałatek, dań na ciepło, w tym hot dogów, i gorących napojów. Kierowcy będą mogli zaopatrzyć się tutaj również w wybrane produkty z oferty motoryzacyjnej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się