Żabka wkracza do świata Fortnite. Mapa wzorowana na Poznaniu areną rywalizacji o żappsy

Żabka wkracza do świata Fortnite. Mapa wzorowana na Poznaniu areną rywalizacji o żappsy
Żabka wprowadza kolejne rozwiązania, które pozwolą jej być jeszcze bliżej swoich klientów. Od teraz każdy kochający współzawodnictwo online może konkurować z graczami z całego świata w jednej z najpopularniejszych gier – Fortnite.
O autorze
2 min czytania 2024-01-12

W ramach doświadczenia edukacyjnego „Story Hunt: Poznań” stworzono wirtualną mapę Poznania, a zawodnicy za pomocą wielu wyzwań otrzymają szanse poznania fragmentów historii naszego kraju i samej stolicy Wielkopolski. Każdy gracz będzie mógł spotkać się z postacią Żabu i wystartować w wyścigu ulicami w okolicach poznańskiego Starego Rynku. Cel to zdobycie największej liczby porozmieszczanych na mapie żappsów, w jak najkrótszym czasie.

– Mając na uwadze światowe trendy i rosnące znaczenie gamingu jako kanału do komunikacji z klientami, obecność Żabki w świecie Fortnite to nie przypadek. Dziś platforma skupia wokół siebie niemal 400 milionów graczy na całym świecie, jest tam obecnych wiele kultowych marek, które swoje produkty kierują do młodego pokolenia. Nas w związku z tym też tam nie mogło zabraknąć – podkreśla Sebastian Szaraniec, Marketing Communication & Innovation Director w Żabka Polska.

fot. Materiały prasowe Żabka Polska

Rywalizuj i poznaj poznańskie legendy

Aby wziąć udział w rozgrywce, wystarczy podjąć się wyzwań przygotowanych w doświadczeniu edukacyjnym „Story Hunt: Poznań”. Należy pomóc w odnalezieniu jednego z dwóch koziołków po tym, jak ten zgubił się w tłumie turystów odwiedzających miasto. Zwierzęta znane są z lokalnej legendy, a w grze zawodnik napotka też na wiele innych zadań, które przybliżą mu regionalny przysmak — rogala świętomarcińskiego, postać pierwszego króla Polski i złego kucharza Bartłomieja. Jedno z nich związane będzie z Żabką, a przekaże je Żabu, czyli wirtualny bohater znany z gry dostępnej w aplikacji Żappka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyzwanie oparte jest na emocjonującym wyścigu ulicami wirtualnego Poznania – miasta, w którym ponad 25 lat temu powstała jedna z największych sieci sklepów typu convenience. Na trasie pogoni, poza urokliwymi kamienicami oraz sklepami wzorowanymi na sklepach Żabki z realnego świata, zawodnik spotka też osoby starające się pokrzyżować jego plany.

Realizacja została przygotowana przez Realtime Squad, czyli studio wywodzące się ze stolicy Wielkopolski i specjalizujące się w tworzeniu map i wyzwań dla Fortnite.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. Materiały prasowe Żabka Polska

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Komunikacja w parze z nowymi technologiami

Umiejscowienie Żabki w Fortnite to nie jedyny przykład silnego zaangażowania nowych technologii w działalności komunikacyjnej firmy. Tylko w ciągu kilku ostatnich miesięcy miłośnicy wirtualnych rozgrywek otrzymali szansę zmierzenia się w konkurencjach, które czekają na nich w grze Żabu, dostępnej w aplikacji Żappka. Do wyboru jest też gra edukacyjna „Żabka Run: Porcja DobreGO!” na platformie Roblox.

PS Nike tworzy wyspę na Fortnite. Gracze mogą już odwiedzać „Airphorię”

Zgodnie z zapowiedzią, Nike wkroczyło na platformę Fortnite. Marka stworzyła własną wyspę „Airphoria”. Użytkownicy mogą zdobyć specjalne produkty dla swoich awatarów, wziąć udział w grze, a nawet otrzymać darmowy plecak.

PS2 Na zakupy w rytmie muzyki. Spotify i Żabka proponują wspólną akcję

Słuchasz muzyki często? A może po prostu nie wyobrażasz sobie bez niej wykonywania codziennych czynności? Z takiego założenia zdaje się wychodzić sieć sklepów Żabka, która proponuje klientom dostęp do serwisu Spotify w wersji premium. Jest jednak kilka warunków.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Żabka Polska