Wspólnie z firmami kurierskimi, Żabka dokłada wszelkich starań, aby zadbać o bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych w proces, a klientów zachęca, by paczki odbierali przy okazji dokonywania niezbędnych zakupów, by ograniczyć liczbę wizyt w sklepach.
Konsumenci mogą skorzystać z usługi nadawania i odbioru przesyłek w jednym z ponad 6 tys. sklepów Żabka. Sieć zachęca, aby w trakcie wizyty w sklepie łączyć odebranie paczki z zakupami najpotrzebniejszych produktów, tak aby ograniczyć konieczność ponownego wychodzenia z domu.
Zobacz również
Pomimo trudnej sytuacji w kraju i na świecie, bardzo istotne dla klientów oraz gospodarki jest możliwość nadawania i odbierania paczek. Istotę tego procesu podkreślił rząd USA, który wskazał punkty kurierskie jako kluczowe elementy infrastruktury podczas epidemii, które mają kontynuować pracę nawet w strefach zamkniętych.
– Wyposażyliśmy wszystkie jednostki operacyjne oraz kurierów DHL Parcel w rękawiczki, maseczki i płyny dezynfekujące. Prowadzimy także pomiar temperatury z wykorzystaniem bezpiecznych termometrów bezdotykowych na podczerwień. Wprowadziliśmy także nowe rozwiązania prewencyjne – mobilne dystrybutory wody do samochodów kurierskich służące do mycia rąk, również w trasie. Zapewniamy, że nasz zespół kurierski otrzymał szczegółowe zalecenia dotyczące wprowadzenia wzmożonych środków ostrożności – wyjaśnia Maciej Dudek, menedżer działu sieci partnerskiej w DHL Parcel.
Poza odejściem od konieczności potwierdzania obiegu paczek podpisem na urządzeniu mobilnym czy na dokumentach przewozowych, operatorzy przesyłek wprowadzili także po swojej stronie wiele procedur, które mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa wszystkich osób uczestniczących w procesie dostarczania przesyłek. Firmy kurierskie dostosowały się w pełni do wszelkich wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing