– Sieć Żabka w czasie epidemii koronawirusa w Polsce na wiele sposobów pomaga w walce z jego rozprzestrzenianiem. Chcemy dać również naszym klientom możliwość wsparcia lokalnych szpitali zakaźnych i służb medycznych, które na co dzień walczą z epidemią. Nasza aplikacja mobilna żappka cieszy się dużą popularnością, korzysta z niej ponad 2,8 mln osób. Teraz wszystkie te osoby mogą dołożyć swoją cegiełkę przekazując zebrane żappsy i wspólnie z nami pomagać. Dodatkowo, wdzięczni za ich zaangażowanie, podwoimy przekazaną kwotę. Mam nadzieję, że wielu użytkowników skorzysta z możliwości i zdecyduje się okazać wsparcie, które jest tak bardzo potrzebne – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju w firmie Żabka Polska.
Użytkownik aplikacji żappka może zdecydować się jednorazowo na przekazanie swoich punktów w ramach pięciu przedziałów liczbowych. Każda kwota przekazana przez klienta zostaje dodatkowo podwojona przez Żabkę i przekazana wybranym szpitalom zakaźnym – docelowo w każdym województwie:
Zobacz również
- 50 żappsów użytkownika = 50gr + 50 gr od Żabki = 1zł na pomoc szpitalom ;
- 100 żappsów użytkownika = 1zł +1 zł do Żabki = 2zł na pomoc szpitalom;
- 400 żappsów użytkownika =5zł + 5 zł od Żabki= 10zł na pomoc szpitalom;
- 1000 żappsów użytkownika = 12zł + 12 zł od Żabki = 24zł na pomoc szpitalom;
- 4000 żappsów użytkownika = 50zł + 50 zł od Żabki = 100zł na pomoc szpitalom.
Użytkownicy mogą do końca kwietnia przekazywać posiadane punkty dowolną liczbę razy, do ich wyczerpania. Żappsy są otrzymywane na start po zainstalowaniu aplikacji mobilnej oraz za każdym razem, gdy podczas zakupów klient przedstawi kasjerowi do zeskanowania kod ze swojej żappki.
Użytkownicy żappki nie po raz pierwszy mogą przekazać swoje punkty na cele charytatywne tym samym pomagać wspólnie z Żabką. W styczniu br. podczas 28. Finału Wielkiej Orkiestry Wielkiej Pomocy datki klientów wkładane do puszek w Żabkach uzupełnione zostały kwotą ponad 2,5 miliona od użytkowników aplikacji żappka. Pozwoliło to na przekazanie od Żabki dla WOŚP rekordowej sumy 3,7 mln zł.
Poprzez swoją aplikację mobilną Żabka Polska obecnie także informuje jej użytkowników na temat zasad bezpieczeństwa w czasie dokonywania zakupów podczas epidemii koronawirusa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing