Żądamy zniesienia ciszy nocnej – Desperados rusza z najgłośniejszą akcją sezonu

Marka piwna Desperados rusza z najgłośniejszą akcją w sieci. Pod hasłem „Żądamy zniesienia ciszy nocnej” każdy może zgłosić swój imprezowy manifest na profilu Desperadosa na Facebooku. Codziennie z 50 najlepszych okrzyków powstaną odjechane, spersonalizowane filmy.
O autorze
1 min czytania 2014-02-05

Marka znana z dzikości i niepokornych działań rozpoczęła na Facebooku akcję „Żądamy zniesienia ciszy nocnej”, która pozwala wykrzyczeć swój imprezowy manifest bez narażania się sąsiadom. Na profilu marki (www.facebook.com/Desperados) każdy może zgłosić swój imprezowy okrzyk, a nieobliczalni improwizatorzy i stand-uperzy codziennie wybiorą 50 najlepszych haseł i przerobią je na krótkie filmy, czyli krzyczące statusy. Michał Sufin, Piotr Sikora, Bartek Młynarski, Karol Kopiec i Antonii Syrek-Dąbrowski w imieniu tysięcy imprezowiczów z całej Polski nagrywać będą najdziksze i najbardziej wyrafinowane imprezowe odezwy! Jeszcze tego samego dnia po godz. 22.00 filmiki będzie można oglądać w sieci. Cała akcja potrwa do 28 lutego.

Akcję wspierać będą działania outdoor w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście.

Za kreację i działania w Internecie odpowiada agencja K2, za BTL – agencja CREAM, za PR – agencja ROOTS PR. Zakup mediów – MediaVest.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj