The Sims 4 jest jedną z najpopularniejszych gier studia Electronic Arts. Obecna część zadebiutowała w 2014 roku, ale cały czas cieszy się olbrzymią popularnością wśród graczy. Spowodowane jest to między innymi regularnymi dodatkami, które wzbogacają świat gry i dodają nowe możliwości dla graczy. Najnowszy, zatytułowany “Wyspiarskie życie” przenosi simów na Sulani, czyli tropikalny archipelag. Z okazji premiery gry warto zwrócić uwagę na problem zanieczyszczenia naszej planety.
Sielskie wakacje
Zobacz również
Do współpracy zaproszono 31 najbardziej rozpoznawalnych polskich twórców internetowych młodego pokolenia między innymi: Sylwię Lipkę, Weronikę Juszczak, Bartka Kaszubę, Julię Wieniawę, samosiaę, czy Nylę. A także wielu tiktokerów, instagramerów, streamerów i gamerów, którzy promują nowy dodatek do The Sims 4 i są zaangażowani w ochronę środowiska.
Aby wziąć udział w konkursie należy do 13 lipca 2019 roku zrobić zdjęcie, które pokazuje jak dbasz o przyrodę, następnie należy je opublikować w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter lub Instagram) wraz z hasztagiem #TS4wyspiarskiezycie. Do wygrania jest voucher na 20 000 zł i 2 vouchery na 5 000 zł, które można wykorzystać w serwisie wakacje.pl.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja gamingowa Fantasy Expo, przy wsparciu serwisu wakacje.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji znajduje się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing