Zaginął ryś – nietypowa kampania outdoorowa w największych miastach Polski

W ramach kampanii outdoorowej „Zaginął ryś” na tablicach i słupach ogłoszeniowych w największych miastach Polski zawieszone zostały plakaty, przypominające ogłoszenia o zaginionych zwierzętach, jakie wieszane zwykle w sąsiedztwie.
O autorze
1 min czytania 2014-04-10

Plakaty – © WWF Polska 

Celem kampanii jest poinformowanie o zagrożeniu wyginięcia rysiów nizinnych, których w Polsce jest zaledwie 40. Akcja zorganizowana jest w ramach kampanii WWF Polska na rzeczy rysiów nizinnych. Odbywa się ona pod hasłem „Ratuj Rysie” oraz #raturysie używanego w mediach społecznościowych. Łacznie 500 plakatów znaleźć można w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Krakowie na tablicach i słupach ogłoszeniowych od 7 do 13 kwietnia.

W ramach kampanii 1% zorganizowano już konferencję prasową, wysyłkę kreatywną do mediów i celebrytów, dwie akcje angażujące użytkowników social media oraz toczącą się obecnie akcję „Zaginął ryś”. Na najbliższą sobotę, 12 kwietnia, zaplanowane jest czytanie bajek o rysiach przez Marcina Dorocińskiego w warszawskiej Kredkafe.

Wymieniona działania realizowane są w ramach kampanii 1% od lutego do końca kwietnia. Realizuje je agencja Kolko na zlecenie i we współpracy z WWF Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing