Zagłosuj na Polski Rebranding Roku w plebiscycie RE:PL 2015

Trzecia edycja plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku wkroczyła w fazę finałową, w której Czytelnicy Branding Monitor mogą oddać głos na najlepszą ich zdaniem metamorfozę minionego roku.
O autorze
0 min czytania 2016-01-18

W finale plebiscytu znalazło się dziesięć kandydatur. Można się z nimi zapoznać na TEJ stronie organizatora. Tam znajduje się również formularz do głosowania. Wystarczy jedno kliknięcie!

W zeszłorocznej edycji zagłosowało prawie 6,5 tysiąca osób, a różnica między pierwszym i drugim miejscem wyniosła zaledwie kilkadziesiąt głosów. Warto więc wspierać swoich faworytów do ostatnich chwil. W tym roku głosy można oddawać do niedzieli 24. stycznia.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj