Zagraj w Follow The Line i sprawdź swój stan z Alkofaktami!

Jak przedstawić młodym ludziom fakty i mity o alkoholu? Rozwiązaniem mogą być Alkofakty przygotowane przez Lemon Sky dla marki Wyborowa S.A. Aplikacja na smartfony i iPada pozwala sprawdzić stan wiedzy na temat wpływu alkoholu na organizm oraz koordynacji po jego spożyciu.
O autorze
1 min czytania 2012-06-19

Alkofakty zawierają zestaw informacji dotyczących konsumpcji alkoholu: ciekawe fakty i mity na jego temat , quiz, kalkulator oraz grę – Follow The Line. Quiz sprawdza jak dobrze użytkownik zna wpływ alkoholu na organizm ludzki. Za pomocą kalkulatora można sprawdzić poziom alkoholu we krwi podając następujące dane: wagę, płeć, ilość i rodzaj spożytego alkoholu oraz informację czy alkohol był wypity po posiłku czy też nie. Jeśli okaże się, że ilość ta jest za duża, aplikacja wskaże kolejne kroki działania.

– Wybór tak nowoczesnego narzędzia jak wielopoziomowa aplikacja na smartfony (w tym także wersja na IPada) podyktowany był znalezieniem sposobu przekazu, który skutecznie i bez mentorskiej formy napominania dotrze do młodych ludzi, przekaże wiedzę, przedstawi fakty i mity o alkoholu oraz zaintryguje odbiorców unikalną formą quizu. – mówi Katarzyna Kozłowska – Corporate Communications & PR Supervisor Pernod Ricard Polska. 

Follow The Line to gra pokazująca, jak potencjalnie reaguje organizm człowieka po wypiciu określonej ilości drinków. Teraz można przetestować swoją sprawność i przekonać się ku przestrodze, jak długo zdoła się utrzymać równowagę.

– Alkofakty to intuicyjna aplikacja edukacyjna świetnie wykorzystująca możliwości telefonu. Zarówno treść quizu oraz faktów, jak i gra Follow The Line może być dla wielu prawdziwym zaskoczeniem.  – mówi Karolina Kobiela, head of mobile w Lemon Sky.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cel aplikacji to motywacja jej użytkowników do świadomej i odpowiedzialnej zabawy. Sposób podania informacji jest atrakcyjny dla posiadaczy smartfonów, którzy z chęcią obserwują nowinki w świecie aplikacji mobilnych. Aby skorzystać z Alkofaktów należy mieć ukończone 18 lat.

 – Liczba posiadaczy smartfonów cały czas rośnie, a my chcemy być tam, gdzie są nasi klienci. Aplikacja Alkofakty doskonale wpisuje się w globalną strategię Pernod Ricard, która zakłada dalsze działania związane z obecnością marki na rynku mobilnym. – mówi Dino Metaxas, Digital Marketing Manager w Pernod Ricard.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aplikację można pobierać z Google Play oraz z AppStore, została ona przygotowana przez Pernod Ricard Polska, Oddział WYBOROWA S.A. w Warszawie, wraz z Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się