fot. Facebook
Czy może być coś lepszego niż zimny wieczór spędzony z ulubionym jedzeniem i grą planszową? Dla wielu z nas nie i to właśnie tę grupę gości najbardziej ucieszy niespodzianka, jaką można znaleźć przed jedną z restauracji McDonald’s w Łodzi.
Zobacz również
Wokół fast foodu pojawiła się instalacja będąca największą grą planszową w Polsce. Zagrać może każdy, a na zwycięzców czeka uwielbiana przez wielu Kanapka Drwala. Plansza gry przypomina Łódź, co bez wątpienia stanowi doskonały sposób promocji miasta.
To nie pierwsze tego typu zaskoczenie przygotowane dla fanów McDonald’s i związane z Kanapką Drwala. W ubiegłym roku ogromna instalacja pojawiła się przed punktem w Ustroniu, gdzie odwiedzający mogli podziwiać olbrzymi sweter w kilka chwil przywołujący na myśl zimę (a wraz z nią — Burgera Drwala).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
fot. Facebook
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Największa planszówka w Polsce — zmierz się z innymi i wygraj Burgera Drwala
W dniach 13 – 19 listopada, w rywalizacji na łódzkiej Retkini może wziąć udział dziesięć dwuosobowych zespołów. Zadaniem każdego z nich jest w możliwie jak najkrótszym czasie skompletować wszystkie składniki zimowej kanapki spod szyldu McDonald’s. Jest o co walczyć, bo ci, którzy zrobią to najszybciej, otrzymają wybraną Kanapkę Drwala, a w menu w tym roku znalazło się aż pięć opcji:
- Klasyczny Burger Drwala z wołowiną,
- Burger Drwala z kurczakiem,
- kanapka z dodatkiem żurawiny,
- „Drwal” na ostro
- oraz Kanapka Drwala w wersji chrzanowej.
Dodatkowo amerykańska sieć fast foodów postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i umożliwić personalizację zamówienia z Burgerem Drwala. Oznacza to, że w tym roku do kanapki bez problemu dodamy np. porcję mięsa.
„Zimę najlepiej spędzać razem”
Pod takim hasłem przebiega tegoroczna kampania promocyjna zimowej odsłony menu McDonald’s. Z tej okazji, poza gigantyczną grą planszową przygotowaną w łódzkiej restauracji, w wielu lokalach sieci w Polsce pojawiły się specjalnie zaprojektowane przestrzenie dedykowane grze w planszówki. Wystarczy znaleźć ten opatrzony naklejką „Strefa grania w planszówki” i skorzystać z gier przygotowanych przez restaurację albo przynieść swoje.
W aplikacji McDonald’s (zakładka: „MojeM Nagrody”) na użytkowników zbierających punkty za zamówienia czekają także do odbioru gry pt. „W pełnym składzie”. Warto regularnie odwiedzać apkę, bo dropy z grami pojawiają się znienacka.
PS Przepis na wyjątkową reklamę, czyli świąteczna odsłona „Raise Your Arches” od McDonald’s
Świąteczna odsłona kampanii „Raise Your Arches” od McDonald’s, za realizację której odpowiada Leo Burnett, kolejny raz budzi zachwyt. Przykuwający uwagę spot, tak jak poprzednio, nie prezentuje absolutnie żadnego możliwego do zidentyfikowania brandingu sieci fast-food. Zamiast tego stawia na ludzi.
PS2 Reklama McDonald’s bez jedzenia i lokalu
To pierwsza reklama McDonald’s UK, w której na próżno szukać flagowych posiłków czy ujęć z restauracji sieci. Tym razem marka prezentuje taneczny klip, w którym główną rolę grają uniesione brwi.