Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Zakończył się Impact’24. Znamy już datę kolejnej edycji

Zakończył się Impact’24. Znamy już datę kolejnej edycji
15 i 16 maja 2024 roku odbyła się IX edycja Impactu. Wśród gości znalazła się m.in. Michelle Obama i liderzy biznesu, sale wypełnione były słuchaczami, a inspirujących wystąpień nie brakowało. Wniosek? Nowe pokolenie przejmuje stery w biznesie.
O autorze
2 min czytania 2024-05-20

Michelle Obama, Sanna Marin, Esther Perel, aktor i reżyser Jesse Eisenberg, amerykański historyk Timothy Snyder, noblista Didier Queloz, znany politolog Ivan Krastev – to tylko kilka nazwisk top speakerów, którzy w tym roku przyjechali na Impact’24.

– Impact, w bardzo krótkim czasie, stał się jedną z najważniejszych, jeśli nie najważniejszą konferencją w naszej części Europy. To miejsce, w którym spotykają się liderzy z całego świata, aby dyskutować o globalnych wyzwaniach, najnowszych trendach i poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. 23 ścieżki tematyczne, ponad 600 speakerów z całego świata z takimi nazwiskami jak Michelle Obama, Sanna Marin czy Timothy Snyder, mówią same za siebie. – mówi Aleksander Kutela Prezes Zarządu Ringier Axel Springer Polska.

Dwa intensywne dni wypełniły inspirujące wystąpienia, debaty, zamknięte spotkania biznesowe i warsztaty. Na 9 multimedialnych scenach wystąpiło 615 mówców i mówczyń. Ponad 80 godzin agendowych, 258 wystąpień i rozmów o przyszłości gospodarek i społeczeństw pozwoliły uczestnikom spojrzeć na świat z szerokiej perspektywy. Rozmawiano m.in. o sztucznej inteligencji, obronności i cyberbezpieczeństwie, technologiach w finansach, przemyśle 5.0, zdrowiu psychicznym, zielonej transformacji. W wydarzeniu wzięło udział 2 tys. firm i 5684 uczestników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednym z głównych tematów Impact’24 była sztuczna inteligencja. Mówiono również o nowych trendach w handlu i o tym, jak sztuczna inteligencja wpływa na handel cyfrowy. W ramach ścieżki Cybersecurity & Defence najważniejsi polscy generałowie i międzynarodowi eksperci zastanawiali się nad tym jak wzmocnić polską i europejską obronność oraz jaką rolę mogą w tym odgrywać nowe technologie, m.in. drony i sztuczna inteligencja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podczas drugiego dnia Impact’24 można było posłuchać wpływowych kobiecych liderek. Była premier Finlandii Sanna Marin odpowiedziała na pytanie, jakiego przywództwa oczekują młode pokolenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Punktem kulminacyjnym drugiego dnia i całego wydarzenia wydarzeniem było wystąpienie Michelle Obamy, która po raz pierwszy odwiedziła Polskę, by wziąć udział w Impact’24. Była pierwsza Dama Stanów Zjednoczonych uczestniczyła w moderowanej dyskusji z Valerie Jarrett, byłą doradczynią Baracka Obamy i CEO Obama Foundation, prywatnie swoją mentorką i przyjaciółką. Michelle podzieliła się swoimi refleksjami na temat życia, polityki, społecznej odpowiedzialności, roli kobiet w społeczeństwie.

W strefie ImpactArt zaprezentowano dzieła polskich artystek wchodzące w skład Impact Art Collection i prace udostępnione przez Krupa Art Foundation, a wśród nich m.in. obrazy takich malarek jak Ewa Juszkiewicz i Pola Dwurnik. Centrum Szyfrów Enigma przygotowało także wystawę pt. „SZYFRODZIEWCZYNY – CIPHER GIRLS”, upowszechniającą dziedzictwo intelektualne kobiet w kryptologii i naukach matematycznych.

Kolejna, X edycja Impactu odbędzie się 14-15 maja 2025 r.

Zdjęcia: mat. pras.