Zakończyła się 5. edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”

Scenariusze lekcji, przewodnik dla nauczycieli, porady dla dzieci oraz cykl sesji pytań i odpowiedzi – zakończyła się kolejna edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. W tym roku jej ambasadorem został piłkarz Robert Lewandowski.
O autorze
1 min czytania 2019-12-18

Cartoon Network w ramach kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” wraz z ambasadorem Robertem Lewandowskim propagował przyjacielskie postawy i życzliwość wśród najmłodszych. Wszystkie działania w ramach akcji koncentrowały się wokół przekonania, że każda osoba zasługuje na szacunek i poczucie bezpieczeństwa w swoim otoczeniu.

– Duże zainteresowanie piątą edycją „Bądź kumplem, nie dokuczaj” pokazuje, że realizowane w jej trakcie aktywności odpowiadają na potrzeby dzieci i nauczycieli. Jak wynika z badań SW Research przeprowadzonych w ramach kampanii, zjawisko dokuczania wciąż występuje na szeroką skalę. Wierzymy jednak, że podejmowane przez nas od pięciu lat działania mają wpływ na promowanie koleżeńskich zachowań. Cieszy nas to, że również w tym roku nauczyciele z całej Polski dzielili się z nami projektami, które powstały na zajęciach przeprowadzonych na podstawie materiałów merytorycznych przygotowanych w ramach akcji – podsumowuje Barbara Izowska, senior marketing & PR manager EE & Poland, WarnerMedia.

Partnerzy kampanii

Honorowy patronat nad kampanią objęli w tym roku: Ministerstwo Cyfryzacji i Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak. W gronie partnerów znaleźli się: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Librus, Fundacja Orange, Lifetube, Nintu, Stor9, Zgoda FC i Varsovia. Patronami medialnymi zostały serwisy: WP.PL, Magazyn Kumpel, Victor Junior i EduNews.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promowanie życzliwości w szkołach

Bardzo ważnym elementem skierowanym do szkół były bezpłatne materiały merytoryczne umieszczone na stronie internetowej: scenariusze lekcji i poradnik. Do najważniejszych zagadnień proponowanych przez Centrum Edukacji Europejskiej, które przygotowało treści, należały: integracja grupy, budowanie zaufania i promowanie życzliwości. Komunikację z nauczycielami prowadzono poprzez współpracę z Librusem, Centrum Edukacji Obywatelskiej i serwisem EduNews.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na kanałach social media marki regularnie pojawiały się sesje Q&A z ambasadorem i wyzwania dla najmłodszych.  Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network. Spot został przygotowany przez Stor9. Działania PR i komunikację w mediach społecznościowych prowadziła agencja dotRelations.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się