„Wyobraź sobie, że jedziesz na urlop do Zakopanego. Chcesz kupić pamiątkę dla bliskiej osoby. Zaczynasz szukać czegoś ładnego, designerskiego, związanego z Podhalem. Każda pamiątka, którą widzisz na straganach razi miernością wykonania, nie ma krzty oryginalności. Umiałbyś zaprojektować ją lepiej? Przekonaj się i zgłoś projekt pamiątki z Zakopanego do konkursu organizowanego przez Muzeum Tatrzańskie” – czytamy w opisie konkursu.
Pamiątka ma nawiązywać do podhalańskiej tradycji, kultury i przyrody, bo będzie służyć jako element promocji kultury regionu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Zgłoszenie konkursowe należy przesyłać do 3 października br. Wyniki natomiast zostaną publicznie ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 19 października br.
W jury konkursowym znaleźli się m.in. Jarosław Hulbój, wykładowca w Zakładzie Wzornictwa na Wydziale Malarstwa i Nowych Mediów Akademii Sztuki w Szczecinie oraz w School of Form w Poznaniu, Anna Kozak, starszy kustosz i kierownik działu etnograficznego Muzeum Tatrzańskiego, Marcin Rząsa, rzeźbiarz, kurator, projektant wystaw, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i prezes Fundacji im. Antoniego Rząsy oraz Anna Wende-Surmiak, dyrektor Muzeum Tatrzańskiego im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem od 2012 r.
Zwycięzca, oprócz nagrody pieniężnej (I miejsce – 10 tys.zł), otrzyma od Muzeum Tatrzańskiego szansę wyprodukowania zaprojektowanej pamiątki.
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Więcej informacji znajduje się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101.