Zakręcone dla marki ŠKODA

Agnieszka Więdocha, Magdalena Różczka, Katarzyna Bujakiewicz i… ŠKODA. Oto mieszanka wybuchowa na czterech kółkach napędzająca wyobraźnię – czyli serial komediowy dla kobiet bez hamulców, które nie tylko chcą przeglądać się w lustrze, ale też z humorem spojrzeć na damski świat.
O autorze
1 min czytania 2016-11-17

Usiądź wygodnie, wejdź na www.onezakrecone.pl i zobacz nowy serial „Zakręcone” zrealizowany dla marki ŠKODA.

Odważne i zabawne dialogi. Prosta forma i krótkie scenki rodzajowe. Wszystko to sprawia, że w bohaterkach na pewno można odnaleźć kawałek siebie. Ten krótkometrażowy serial o świecie płci pięknej jest konsekwencją działań marki, skierowanych do kobiet. Projekt został stworzony specjalnie do Internetu, a za jego realizację odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.

Zakręcone to prawdziwe „one”, czyli trzy bohaterki, które wszelkie życiowe zakręty przeżywają razem: Ala (w tej roli Katarzyna Bujakiewicz) to mocno niezorganizowana mama. Stara się opanować świat i przykładnie pełnić rodzinne role. Jest kobietą w każdym calu, ale stara się bronić facetów. Ola (Magdalena Różczka) jest symbolem kobiety sukcesu, która nie uznaje kompromisów. Zna swoją wartość i ma swoje zdanie. Zakręcony tercet zamyka Ula (Agnieszka Więdłocha). Jest najmłodsza i wchodzi w okres, kiedy musi określić siebie jako kobietę. Targana uczuciami dostarcza nie tylko wiele uśmiechu, czasem współczucia, ale na pewno pretekstu do prawdziwych damskich rozmów o współczesnym świecie, życiu, facetach. W sześciu odcinkach serialu role pierwszoplanowe odegrały też ŠKODY FABIA, SUPERB i KODIAQ.

Premiera serialu odbyła się 16 listopada w Cinema City Arkadia. Gośćmi pokazu były aktorki Katarzyna Bujakiewicz, Magdalena Różczka i Agnieszka Więdłocha.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Serial można oglądać na stronie www.OneZakrecone.pl oraz na platformie Player.pl. Będzie on również promowany m.in. na YouTube, Player.pl oraz w radiu Zet.

Scenariusz napisał Karol Klementewicz, za reżyserię odpowiadała Julia Rogowska, a za produkcję Papaya Films.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się