raz z wejściem na rynek kosmetyczny Zalando dostarczy jeszcze więcej inspiracji, stając się kluczowym miejscem w Europie z szerokim dostępem do produktów modowych i lifestylowych.
O kategorii beauty opowiada Claudia Reth, VP Category Specialities – video.
Zobacz również
Asortyment Zalando Beauty składa się z ponad 120 marek takich jak L’Oreal Paris i Maybelline, a także tych naturalnych jak L:A Bruket czy Weleda. Podążając za koreańskimi trendami Zalando, oferuje brandy Missha oraz It’s Skin. Klienci poszukujący nowości mogą kupić kosmetyki od Hylamide lub Nugg, które wcześniej nie były dostępne w Niemczech.
Nowa kategoria Zalando to ponad 4000 produktów kosmetycznych dla kobiet w Niemczech. Artykuły dedykowane dla mężczyzn będą dostępne jesienią 2018 roku. Wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej. W czerwcu br. Zalando otworzy w Berlinie tzw. „Beauty Station”, gdzie klienci będą mieli możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.
Zapewnienie wygody klientom jest kluczowe dla Zalando, dlatego kategoria Beauty to również bezpłatna dostawa i zwroty oraz bezproblemowe zakupy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing