TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zalando wchodzi na rynek kosmetyczny

Zalando nie stoi w miejscu, ale rozwija się w zupełnie nowych obszarach i rozszerza swoją ofertę. Wiosną 2018 roku firma wejdzie na rynek kosmetyczny, zapewniając pełen asortyment kosmetyków do pielęgnacji skóry i włosów, perfum, narzędzi oraz akcesoriów kosmetycznych.
O autorze
1 min czytania 2017-10-18

Podobnie, jak w przypadku sprzedaży produktów modowych, nowa kategoria artykułów będzie dostępna we wszystkich wariantach cenowych.

Branża kosmetyczna jest naturalnym krokiem w rozwoju Zalando – dopełni obecny asortyment i wzmocni pozycję firmy jako czołowej platformy modowej – Rubin Ritter, członek zarządu Zalando.

Nowa kategoria pomoże klientom Zalando uzupełnienić swój styl dzięki produktom kosmetycznym, oferując pełen wachlarz wskazówek z szerokiej gamy marek, z którymi współpracuje platforma. Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii, a wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej.

W pierwszej kolejności Zalando połączy doświadczenia sklepów online i offline dzięki Beauty Concept Store w Berlinie. Jego wnętrze sprawi, że klient poczuje się wyjątkowo, a jednocześnie zyska możliwość poznania produktów. Sklep stacjonarny będzie również wykorzystywany jako miejsce premier nowych produktów, szkoleń i tutoriali oraz jako przestrzeń porad specjalistów kosmetycznych. Dzięki takiemu działaniu Zalando będzie w stanie przetestować mechanizmy działające online w warunkach stacjonarnych i tym samym lepiej poznać swoich klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie Zalando jest w trakcie negocjacji z markami i wszelkie decyzje będzie ogłaszać w najbliższym czasie. We współpracy z partnerami i kluczowymi influencerami, nowe przedsięwzięcie z pewnością dostarczy klientom prawdziwych inspiracji modowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing