TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zalando wzmacnia strategiczne partnerstwo z Nike

Współpraca pozwoli klientom kupować na Zalando limitowany asortyment Nike z wcześniejszym dostępem do premierowych produktów. Partnerstwo będzie stopniowo wprowadzane w Polsce i dziewięciu innych krajach.
O autorze
2 min czytania 2022-10-04

Zalando oraz Nike zrobiły kolejny krok w kierunku umacniania strategicznego partnerstwa, pogłębiając i wzmacniając wieloletnie relacje obu marek. Współpraca łączy doświadczenie i wiedzę z zakresu e-commerce, którymi dysponuje Zalando z asortymentem obuwia i odzieży Nike, projektowanym, by wspierać konsumentów we włączaniu sportu do codziennych nawyków.

Nike od zawsze był ważnym partnerem, który ekscytował i inspirował klientów Zalando. Cieszymy się, że możemy teraz przenieść naszą współpracę na jeszcze wyższy poziom, oferując klientom wyjątkowe korzyści podczas zakupów produktów Nike na platformie Zalando. W ramach naszej strategii, Starting Point for Fashion and Lifestyle, chcemy być miejscem, które zapewnia klientom najlepsze doświadczenia zakupowe i swobodę wyboru. Dzięki nowemu partnerstwu, możemy oferować użytkownikom Zalando dostęp do szerokiego asortymentu innowacyjnego i lifestylowego sportowego obuwia oraz odzieży Nike, a także atrakcyjne korzyści członkowskie i wyjątkowe doświadczenie zakupowe – podkreśla David Schneider, Co-CEO Zalando.

Łącząc swoje konto Nike z profilem Zalando, klienci w Polsce, a także w Niemczech, Austrii, Holandii, Francji, Belgii, Danii, Szwecji, Finlandii i Włoszech, uzyskają dostęp do limitowanego asortymentu. Pozwoli im to na zakup rozszerzonej oferty obuwia i odzieży Nike bezpośrednio na platformie Zalando.

Wiemy, że w tej chwili oczekiwania konsumentów są większe niż kiedykolwiek wcześniej. Naszym celem jest angażowanie klientów zawsze wtedy, kiedy chcą uprawiać sport, inspirować się sportem i kupować produkty sportowe. Dzięki partnerom takim jak Zalando, możemy łączyć klientów z naszą marką oraz sportem, a przy tym obsługiwać ich jeszcze szybciej i wygodniej niż dotychczas – mówi Carl Grebert, wiceprezes i dyrektor generalny Nike (EMEA).
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Oferta Zalando już w tej chwili jest niezmiernie szeroka. Nasi polscy klienci mogą wybierać spośród 3500 tysiąca różnorodnych marek, a dzięki technologii każdy z użytkowników posiada na naszej platformie swój indywidualny sklep dopasowany do swoich preferencji i stylu. Partnerstwo strategiczne z Nike będzie idealnym uzupełnieniem naszej oferty, da nam szansę na zapewnienie klientom jeszcze lepszych inspiracji i doświadczeń zakupowych a także pozwoli na dalsze pogłębienie naszych relacji z klientami – podkreśla Daniel Rogiński, dyrektor generalny Zalando na obszar Europy Środkowo-Wschodniej.

Obie firmy wyznają podobne wartości w zakresie zrównoważonego rozwoju, a także zarządzania różnorodnością w organizacji (D&I). Zarówno Nike jak i Zalando, podjęły też konkretne długoterminowe zobowiązania względem oferowania bardziej zrównoważonego asortymentu, zmniejszenia śladu węglowego w działalności operacyjnej, a także tworzenia inkluzywnych doświadczeń dla klientów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca zostanie wdrożona na wszystkich dziesięciu rynkach, na których firma Nike jest obecna dzięki programowi partnerskiemu Zalando – począwszy od Austrii w połowie października.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się