Zalando z nową marką – skandynawski Arket pojawi się na platformie 21 sierpnia

Zalando nawiązuje współpracę z nową marką. Szwedzki brand Arket będzie dostępny na platformie od 21 sierpnia br., oferując klientom kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
O autorze
1 min czytania 2020-07-20

Arket to marka ukierunkowana na nowoczesny rynek, jej kolekcje składają się z sezonowych ubrań i dodatków, ponadczasowych elementów bazowych, zapachów, kosmetyków i produktów podróżnych, a także szeregu artykułów gospodarstwa domowego.

– Naszym celem jest oferowanie pięknie wykonanych przedmiotów codziennego użytku: prostych, funkcjonalnych i wszechstronnych elementów, które łatwo wkomponować w swoją garderobę lub dom, a które przetrwają wiele sezonów. Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z Zalando i czekamy z niecierpliwością na okazję aby zaprezentować nasze kolekcje szerokiej grupie świadomych i dociekliwych klientów – mówi dyrektor zarządzająca Arket Pernilla Wohlfahrt.

Arket dołącza do Weekday i Monki jako najnowsza marka należąca do H&M Group, prezentująca swoje kolekcje na platformie Zalando.

– W celu pogłębienia naszych relacji z klientami, skupiamy się na oferowaniu najlepszego asortymentu modowego. Obszerne, zrównoważone kolekcje modowe marki ARKET są doskonałym uzupełnieniem oferty Zalando. Dzięki wprowadzeniu na platformę ARKET, nasi klienci skorzystają z jeszcze szerszej oferty skandynawskiej mody, skupiającej się na dobrze wykonanych, trwałych produktach. Bardzo się cieszymy, że możemy wzmocnić nasze partnerstwo z H&M Group i powitać markę ARKET na platformie Zalando – mówi Boris Ewenstein, senior vice president supply w Zalando.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj