Zamiast zdjęcia z balonami na 1 000 000 obserwujących przelew na milion groszy i złote serce

Zamiast zdjęcia z balonami na 1 000 000 obserwujących przelew na milion groszy i złote serce
Przyjęło się, że instagramowi influencerzy po osiągnięciu 500 000, a także 1-2 000 000 obserwujących wrzucają specjalne zdjęcie z balonami, dziękując swoim obserwatorom za obecność i tak liczne wsparcie.
O autorze
1 min czytania 2020-03-27

W grudniu swój milion obserwujących świętował Dawid Kwiatkowski – piosenkarz, którego utwory cieszą się bardzo dużą popularnością. Na jego Instagramie po trzech miesiącach od pojawienia się sześciu zer nie ukazało się zdjęcie ze złotymi balonami w ręku…a screen zleconego przelewu na kwotę 10 000 złotych.


źródło: www.instagram.com/kwiatkowsky/

Influencer zrezygnował z kupna balonów i robienia zdjęć – najczęstszego sposobu świętowania tak wysokich zasięgów przez innych twórców. „Już prawie byłem w drodze do party shopu, już prawie pompowałem swoje złote balony w kształcie cyfr, już prawie robiłem to zdjęcie” – opowiedział. Postanowił jednak świętować ten ,milion zupełnie inaczej, dokonując przelewu na kwotę miliona groszy na konto fundacji LIFE POLSKA. Dzięki temu 16 młodych, studiujących i potrzebujących osób, uzyskało pomoc, dzięki której mogli zrobić świąteczne zakupy żywnościowe i opłacić rachunki.

Post Dawida cieszył się ponad 1200 komentarzami, w których jego fanki wyrażały uznanie dla inicjatywy: „Jesteś wspaniałym człowiekiem. Dobro wraca i zasługujesz na wszystko co najlepsze. Jestem wzruszona, że mogę mieć takiego idola’’, „I ten post powinni przeczytać ludzie, którzy pytają mnie, czemu akurat ten Kwiatkowski jest Twoim idolem? Złoty człowiek, proszę więcej takich ludzi”, „W jaki piękny sposób wykorzystujesz swoją popularność na rzecz tych, którym w życiu szczęścia zabrakło”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki tej akcji Twórca nie tylko pokazał swoje złote serce, ale też dał dobry przykład dzielenia się z potrzebującymi. Jednocześnie zyskał jeszcze więcej sympatii obserwujących, dzięki temu, że przełamał schemat i zaskoczył odbiorców, spontanicznie podejmując działanie w charytatywnym celu.

„Wspierajmy się, inaczej nie ma to sensu” – tymi słowami podsumował swoją wypowiedź.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się