Aby dowiedzieć, kiedy nowa karta Mastercard straci termin ważności, wystarczy spojrzeć na wydrukowane na niej zdjęcie. Taka przerażająca wizja została wykorzystana w nowej kampanii kart podarunkowych, na których znalazły się wizerunki zagrożonych wyginięciem gatunków – afrykańskiego słonia leśnego, czarno-białego lemura wari, małpy żółtoogoniastej z Peru i łuskowca.
Zobacz również
Do zilustrowania ważnego problemu, jakim bez wątpienia są wymierające siedliska dzikiej przyrody, firma Mastercard i organizacja Conservation International wdrożyły serię kart podarunkowych „Wildlife Impact” z gatunkami, które mogą zniknąć z naszej planety zanim wspomniane karty utracą swoją datę ważności. Oznacza to, że już za 6-7 lat lat świat zwierząt może być uboższy o kolejne gatunki.
Karty podarunkowe mogą służyć do płatności tak samo karta debetowa Mastercard. Za każdą zakupioną kartę Mastercard przekaże 1 dolara na rzecz Conservation International, aby wspomóc ochronę zagrożonych gatunków zwierząt na całym świecie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Poruszająca kampania została wyprodukowana przez agencję marketingową McCann XBC.
Słuchaj podcastu NowyMarketing