Zanim karta wygaśnie, ten gatunek przestanie istnieć. Mastercard wspiera ochronę gatunków nowymi kartami

Zanim karta wygaśnie, ten gatunek przestanie istnieć. Mastercard wspiera ochronę gatunków nowymi kartami
„Karty wygasają. Gatunki nie powinny” – to hasło nowej, poruszającej kampanii Mastercard. Nowe karty podarunkowe zmuszają nas do pomyślenia o tym, jak niewiele nam czasu zostało, aby ochronić zagrożone gatunki zwierząt.
O autorze
1 min czytania 2021-06-04

Aby dowiedzieć, kiedy nowa karta Mastercard straci termin ważności, wystarczy spojrzeć na wydrukowane na niej zdjęcie. Taka przerażająca wizja została wykorzystana w nowej kampanii kart podarunkowych, na których znalazły się wizerunki zagrożonych wyginięciem gatunków – afrykańskiego słonia leśnego, czarno-białego lemura wari, małpy żółtoogoniastej z Peru i łuskowca.

Do zilustrowania ważnego problemu, jakim bez wątpienia są wymierające siedliska dzikiej przyrody, firma Mastercard i organizacja Conservation International wdrożyły serię kart podarunkowych „Wildlife Impact” z gatunkami, które mogą zniknąć z naszej planety zanim wspomniane karty utracą swoją datę ważności. Oznacza to, że już za 6-7 lat lat świat zwierząt może być uboższy o kolejne gatunki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Karty podarunkowe mogą służyć do płatności tak samo karta debetowa Mastercard. Za każdą zakupioną kartę Mastercard przekaże 1 dolara na rzecz Conservation International, aby wspomóc ochronę zagrożonych gatunków zwierząt na całym świecie.

Poruszająca kampania została wyprodukowana przez agencję marketingową McCann XBC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się