Zapraszamy na darmowy webinar: eCommerce w czasach AI – jak zwiększyć przewagę rynkową, dzięki sztucznej inteligencji?

Zapraszamy na darmowy webinar: eCommerce w czasach AI – jak zwiększyć przewagę rynkową, dzięki sztucznej inteligencji?
O autorze
1 min czytania 2023-06-14

Drodzy Czytelnicy,

zachęcamy do udziału w naszym darmowym webinarze eCommerce w czasach AI – jak zwiększyć przewagę rynkową, dzięki sztucznej inteligencji? Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Jej możliwości niektórych zachwycają, innych przerażają. AI nie ominęła także obszaru eCommerce. Wygląda na to, że część rozwiązań, które wspomagają modele AI, wydają się niezbędne do wykorzystania przez sprzedawców, którzy chcą utrzymać klientów. Funkcjonowanie w niepewnych czasach i widmo recesji sprawia, że właściciele firm eCommerce szukają nowych rozwiązań. Czy AI może nam pomóc w utrzymaniu biznesu? Między innymi o tym porozmawiamy z naszym ekspertem Tadeuszem Żórawskim, Global eCommerce Strategy Director w Molecular Worldwide.

W trakcie webinaru opowiemy m.in. o tym:

  • Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę eCommerce?

    LinkedIn logo
    Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
    Obserwuj
  • Jakie szanse zapewnia eCommerce w obecnych czasach?

  • Jakie są potencjalne zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w eCommerce?

    Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Jak zmienia się eCommerce w obliczu recesji?

    NowyMarketing logo
    Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
    Rozwijaj się

Wydarzenie zakończy otwarta sesja Q&A.
 

Poznaj naszego prelegenta:

Tadeusz Żórawski – Global eCommerce Strategy Director w Molecular Worldwide. Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich. Ma ponad 28 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej. Był dyrektorem zarządzającym PHD Poland oraz prezesem zarządu Universal McCann. W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek, m.in. dla Nestlé, Coca-Cola, allegro.pl czy PKO Bank Polski. Wdrażał zaawansowane badania konsumenta, m.in. badania neuromarketingowe, pomiary atrybutów marki wykorzystujące metodę czasów reakcji, eyetracking i zaawansowane modelowanie ekonometryczne. Dla klientów przeprowadzał również prezentacje analiz z dziedziny nowych trendów technologicznych i ich zastosowania w marketingu konsumenckim, psychologii podejmowania decyzji konsumenckich i ewolucji zachowań konsumenckich w świecie technologii cyfrowych. Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research wręczonej podczas kongresu World Marketing Congress 2014 odbywającego się w Indiach. 

Webinar odbędzie się w piątek 30 czerwca br. o godzinie 12:00. Darmowa rejestracja dostępna jest na stronie wydarzenia.