Drodzy Czytelnicy,
zachęcamy do udziału w naszym darmowym webinarze, który redakcja Nowego Marketingu organizuje z międzynarodową agencją strategii marki, projektowania i innowacji Dragon Rouge. Tematem wydarzenia są „Zaskakujące połączenia. Jak trend hybrydyzacji zmienia półki FMCG„.
Zobacz również
Współcześni konsumenci poszukują wyjątkowych doświadczeń, innowacyjnych połączeń i produktów, które odpowiadają na nowe potrzeby. Nic więc dziwnego, że coraz częściej na półkach mamy do czynienia z nowymi kategoriami. O tych właśnie kategoriach będziemy rozmawiać 13 lipca z Joanną Rewaj, Strategy & Innovation Expert w Dragon Rouge. Wspólnie zanurzymy się w intrygujący świat nowych produktów i potrzeb, stylów życia i kodów wizualnych, kładąc szczególny nacisk na kategorię napojów i przekąsek, ale też hybryd kosmetyczno-suplementowych.
Pod lupę weźmiemy 3 obszary, które generują najwięcej innowacji:
1. Zdrowa przyjemność i Przyjemne zdrowie (pleasant wellbeing), w którym rośnie ilość nowych propozycji zdrowego dogadzania sobie, „less guilty pleasure”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
2. Impreza na trzeźwo, czyli wszystkie napoje, które pomimo swojego bezalkoholowego charakteru, doskonale wpisują się tożsamościowo w atmosferę towarzyskiej imprezy
Słuchaj podcastu NowyMarketing
3. Świat hybryd powstających na przecięciu tego, co super naturalne i tego, co naukowe, przyglądając się markom kosmeceutycznym, takim jak Health Labs Care czy suplementacyjnym takim jak The Nue.
Na ciekawych przykładach ze świata, omówimy implikacje dla rozwiązań architektury portfela i rozwiązań brandingowych, komunikacji marketingowej, ale też zarządzania kategorią i decyzji związanych z wyborem odpowiedniej półki.
Zastanowimy się też, jakie nowe, emergentne napięcia mają potencjał kształtowania nowych hybryd w niedalekiej przyszłości.
Zatem jeśli…
- zaskakują cię ciągle nowe nazwy produktów i całych kategorii,
- nie wiesz, co to hard-seltzery i jak odróżnić je od hard-lemoniady,
- zastanawiasz się, czym jest shroomboom, i co jest lepsze – moktajle, czy hoptajle,
- nie wiesz, czym są kosmeceutyki i czym się różnią od nutrikosmetyków,
- chcesz się dowiedzieć, kim są „cannasseurzy”, „vinofici” i „tea-totalerzy”,
… dołącz do naszego darmowego webinaru!
Webinar odbędzie się w piątek 13 lipca br. o godzinie 11:00. Darmowa rejestracja dostępna jest na stronie wydarzenia.
Wydarzenie zakończy otwarta sesja Q&A.
Poznaj naszą prelegentkę:
Joanna Rewaj – Strategy & Innovation Associated Director, Dragon Rouge. Od ponad 20 lat zajmuje się strategią budowania silnych, wyrazistych marek, wygrywających na półce i w umysłach oraz sercach konsumentów. Od 10 lat w Dragon Rouge wspiera zespół designerów w rozumieniu potrzeb konsumenckich, istotnych dla marek trendów społeczno-kulturowych oraz efektywnych narracji i kodów brandingowych.
Dragon Rouge – Międzynarodowa agencja strategii marki, projektowania i innowacji założona w 1984 roku. Globalny zasięg realizowany jest z 8 biur na świecie: Paryża, Londynu, Hamburga, Nowego Yorku, Sao Paolo, Singapuru, Szanghaju oraz Warszawy. W Polsce Dragon Rouge działa od 1994 roku i jest największą agencją o profilu strategiczno – brandingowym.
Materiał powstał we współpracy z Dragon Rouge.