Zaproponuj logo dla elektronicznego finału WOŚP

Wielkimi krokami zbliża się kolejny, dwudziesty drugi Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Po raz pierwszy w historii pojawiła się inicjatywa stworzenia Elektronicznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jej autorzy ogłosili właśnie konkurs na logo tego przedsięwzięcia.
O autorze
1 min czytania 2013-11-07

Za pomocą platformy projektowania społecznościowego Corton.pl, można zgłosić swój projekt, a także zagłosować na najciekawsze propozycje innych twórców. Zwycięska praca zostanie oficjalnym logotypem wydarzenia, a autor otrzyma atrakcyjne nagrody.

Inicjatorami elektronicznego Finału WOŚP są Rafał Burczyński i Ewa Owsiak. Impreza ma odbyć się 11 stycznia 2014 roku w centrum działań twórczych 1500m2 na warszawskim Powiślu. Jego celem jest oczywiście zebranie jak największej sumy na zakup specjalistycznego sprzętu do ratowania dzieci. Jednak oprócz publicznej zbiórki, Finały WOŚP to także muzyka. Różne gatunki, różne zespoły, rożne sceny, różne miasta i jeden cel: dobrze się bawić i zebrać jak najwięcej pieniędzy. W programie Elektronicznego Finału znajdą się gatunki muzyczne, które do tej pory były słabiej kojarzone z inicjatywą WOŚP.

– Jako dzieci założycieli Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przez ostatnie 20 lat regularnie uczestniczyliśmy w największym wydarzeniu charytatywnym i medialnym w Polsce. Do tej pory WOŚP kojarzył się głównie z gatunkami takimi jak rock, folk czy reggae. My postanowiliśmy to zmienić i spróbować czegoś zupełnie nowego. Tak narodził się pomysł zorganizowania Elektronicznego Finału WOŚP. Wyrośliśmy na tej imprezie, teraz chcemy zrobić własną i kontynuować to, co robi Fundacja – mówi Ewa Owsiak, jedna z inicjatorów akcji.

Obecnie trwa konkurs na oficjalne logo Elektronicznego Finału WOŚP. Jego zasady są bardzo proste: trzeba stworzyć unikatowy projekt wydarzenia, a następnie przesłać go za pośrednictwem serwisu Corton.pl. Zwycięska propozycja zostanie oficjalnym logotypem wydarzenia i będzie wykorzystywana na wszelkich materiałach promocyjnych. Jej autor natomiast, oprócz podwójnego zaproszenia na imprezę, otrzyma także symboliczną nagrodę pieniężną ufundowaną przez portal. Ponadto każdy internauta może oddać swój głos na ten projekt, który najbardziej mu się podoba.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj