Głównym elementem kampanii „Zapunktuj z GLS” jest spot – ciekawe story z przymrużeniem oka, wokół którego budowana jest świadomość marki i promowanej usługi.
– Pracując nad koncepcją, w zasadzie od początku zakładaliśmy, że będzie ona miała nieco humorystyczny charakter. W końcu nauka przez zabawę to patent, który sprawdza się nie tylko wśród najmłodszych odbiorców – wyjaśnia Kamilla Wierzchucka, strategy & concept director w Agencji Heynow, która odpowiada za koncepcję oraz całościową realizację kampanii dla GLS Poland.
Zobacz również
– Obie bohaterki naszej kampanii, choć bardzo się różnią i prowadzą odmienny tryb życia, są idealnymi beneficjentkami punktów odbioru GLS. Spotkania dwóch pań w różnych sytuacjach i porach dnia podkreślają zalety doręczenia do punktu – elastyczność, wygodę, czas – dodaje Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.
Kampania „Zapunktuj z GLS” jest realizowana dwutorowo z przekazem skierowanym do sklepów internetowych oraz do odbiorców paczek. Działania obejmują szereg kanałów online, między innymi platformy VOD, YouTube, Facebook, Instagram oraz mailingi.

Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025