Motywem przewodnim akcji „ZaRadność” jest gra słów „Za” i „Radny” odwołująca się do wielkopolskiego etosu umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach, przedsiębiorczości i zaangażowania.
W celu dotarcia do możliwie najszerszej grupy mieszkańców Poznania, twórcy kampanii wykorzystali tradycyjne kanały komunikacji, jak telewizja, radio, prasa lokalna, materiały BTL czy nośniki outdoorowe. Dodatkowo akcję uzupełniają działania digitalowe z uwzględnieniem social mediów i kanałów własnych Miasta Poznania.
Zobacz również
Organizatorem kampanii „ZaRadność”, propagującej wybory do poznańskich rad osiedli, jest Miasto Poznań. Kampania ruszyła 11 stycznia i potrwa do 23 marca 2019 r.
Wybory do rad osiedli odbędą się 24 marca 2019 r. Więcej informacji dotyczących organizacji wyborów oraz samej kampanii znajduje się na stronie www.zaradność.pl.
Za kreację, egzekucję i plan mediowy dwóch etapów akcji oraz za przygotowanie strony internetowej kampanii odpowiada agencja V&P.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing