Zarycz dla życia. Ryk silnika Formuły 1 może brzmieć wyjątkowo nie tylko na torze

„Zarycz dla życia” to pierwsza polska edycja międzynarodowego projektu „Roar for Life”. Celem akcji jest kreowanie pozytywnych zachowań związanych z prowadzeniem samochodu i zwrócenie uwagi na poważny problem społeczny jakim jest prowadzenie samochodu po alkoholu.
O autorze
1 min czytania 2015-07-15

Kierowcy Martini Racing jeżdżą w wyścigach od roku 1968, co sprawia, że Martini ma w tożsamości odpowiedzialność społeczną i wspiera programy budujące świadomość bezpiecznego prowadzenia samochodu.

W 2014 roku Martini wróciło na tory F1 wraz z teamem Williams, co zaowocowało programem ROAR FOR LIFE, angażującym gwiazdy i osoby ważne społecznie. Program Roar for Life – Zarycz dla Życia obecnie prowadzony jest w 4 krajach (Polska, Rosja. Ukraina, Kazachstan) i wspierany przez lokalnych partnerów i ambasadorów.

Kierowcy Williams Martini Racing Team – Felippe Massa, Valteri Bottas, Susie Wolff oraz Stig (Ben Collins) w tym roku rzucili wyzwanie Europie Wschodniej. Zadanie przed którym stanęliśmy to zebranie 150 tysięcy ryków imitujących ryk silnika F1. Wszystko po to by zwrócić uwagę na bezpieczne prowadzenie samochodu. Na ich zebranie mamy tylko 100 dni! #zaryczdlazycia #roarforlife.

Finał tegorocznej edycji w Polsce odbędzie się 17 października podczas Europejskiej Nocy Bez Wypadków. Potem równowartość 120 tys. dolarów w lokalnych walutach zostanie przekazana fundacjom wspierającym świadomość odpowiedzialnej jazdy samochodem. W Polsce aż 150 tys. złotych trafi do Fundacji Kierowca Bezpieczny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ważne jest, aby jak najwięcej osób zaangażowało się w akcję, a idea „Zarycz dla życia” trafiła do jak największej grupy kierowców i przekonała ich do podejmowania odpowiedzialnych decyzji. 

Dla życia zaryczeli już m.in. Łukasz Jakóbiak, Paulina Smarszcz – Kurzajewska, Maciej Wisławski, Elżbieta Jędrzejewska. Nominacje rozchodzą się dalej w sieci. Ryki zbierane są także podczas imprez plenerowych, gdzie każdy kto zaryczy otrzyma jeden 30 tysięcy alkotestów dla poprawy bezpieczeństwa na polskich drogach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Twój ryk ma znaczenie! Dołącz do nas!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

1. Nagraj film ze swoim udziałem, w którym ryczysz jak samochód wyścigowy
2. Wrzuć film na Instagram/Facebooka/Twittera/VK albo prześlij go za pomocą strony
3. Dodaj hashtag #ZARYCZDLAZYCIA i nominuj 3 znajomych