1. Bądź uprzejmy i pamiętaj, że klient ma zawsze rację – klient nasz pan!
2. Bądź gotów na drobne przysługi
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/zrzut-ekranu-2015-04-15-o-21-17-05.png#eyJwYXRoIjpbIiIsInpyenV0LWVrcmFudS0yMDE1LTA0LTE1LW8tMjEtMTctMDUucG5nIl0sImRlc3QiOiJhcnRpY2xlcyIsIndpZHRoIjowLCJoZWlnaHQiOjB9)
3. Nie zaniedbuj małych klientów
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/zrzut-ekranu-2015-04-16-o-12-02-57.png#eyJwYXRoIjpbIiIsInpyenV0LWVrcmFudS0yMDE1LTA0LTE2LW8tMTItMDItNTcucG5nIl0sImRlc3QiOiJhcnRpY2xlcyIsIndpZHRoIjowLCJoZWlnaHQiOjB9)
4. Dbaj o swój wizerunek
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/4_18.png#eyJwYXRoIjpbIiIsIjRfMTgucG5nIl0sImRlc3QiOiJhcnRpY2xlcyIsIndpZHRoIjowLCJoZWlnaHQiOjB9)
5. Trzymaj fason
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/5_14.png#eyJwYXRoIjpbIiIsIjVfMTQucG5nIl0sImRlc3QiOiJhcnRpY2xlcyIsIndpZHRoIjowLCJoZWlnaHQiOjB9)
6. Nie daj się niczym zaskoczyć!
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/cindy-clock.gif#eyJwYXRoIjpbIiIsImNpbmR5LWNsb2NrLmdpZiJdLCJkZXN0IjoiYXJ0aWNsZXMiLCJ3aWR0aCI6MCwiaGVpZ2h0IjowfQ==)
7. Pamiętaj, że niektórych klientów lepiej sobie odpuścić
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/7_6.png#eyJwYXRoIjpbIiIsIjdfNi5wbmciXSwiZGVzdCI6ImFydGljbGVzIiwid2lkdGgiOjAsImhlaWdodCI6MH0=)
8. Inaczej czeka cię sporo upokorzeń
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/8_4.png#eyJwYXRoIjpbIiIsIjhfNC5wbmciXSwiZGVzdCI6ImFydGljbGVzIiwid2lkdGgiOjAsImhlaWdodCI6MH0=)
9. Lepiej nie licz na ich dobrą wolę
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/godmother-pumpkin.gif#eyJwYXRoIjpbIiIsImdvZG1vdGhlci1wdW1wa2luLmdpZiJdLCJkZXN0IjoiYXJ0aWNsZXMiLCJ3aWR0aCI6MCwiaGVpZ2h0IjowfQ==)
10. Czar może bardzo szybko prysnąć
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/stair-shoe.gif#eyJwYXRoIjpbIiIsInN0YWlyLXNob2UuZ2lmIl0sImRlc3QiOiJhcnRpY2xlcyIsIndpZHRoIjowLCJoZWlnaHQiOjB9)
11. Nie marz też o spotkaniu klienta idealnego – tacy są tylko w bajkach
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/prince-smile.gif#eyJwYXRoIjpbIiIsInByaW5jZS1zbWlsZS5naWYiXSwiZGVzdCI6ImFydGljbGVzIiwid2lkdGgiOjAsImhlaWdodCI6MH0=)
12. Czasem zrób sobie przerwę
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/12.png#eyJwYXRoIjpbIiIsIjEyLnBuZyJdLCJkZXN0IjoiYXJ0aWNsZXMiLCJ3aWR0aCI6MCwiaGVpZ2h0IjowfQ==)
13. A czasem po prostu uciekaj
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/13.png#eyJwYXRoIjpbIiIsIjEzLnBuZyJdLCJkZXN0IjoiYXJ0aWNsZXMiLCJ3aWR0aCI6MCwiaGVpZ2h0IjowfQ==)
14. Ale z podniesioną głową!
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/14.png#eyJwYXRoIjpbIiIsIjE0LnBuZyJdLCJkZXN0IjoiYXJ0aWNsZXMiLCJ3aWR0aCI6MCwiaGVpZ2h0IjowfQ==)
15. Nigdy nie trać nadziei – cuda się czasem zdarzają 😉
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2015/04/15.png#eyJwYXRoIjpbIiIsIjE1LnBuZyJdLCJkZXN0IjoiYXJ0aWNsZXMiLCJ3aWR0aCI6MCwiaGVpZ2h0IjowfQ==)
wszystkie fot. Walt Disney
Zobacz również
Marta Ławrynkowicz Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu
Słuchaj podcastu NowyMarketing