Akcja spotu – podobnie jak poprzednich reklam marki – toczy się w czeskim miasteczku Žatec, w którym życie koncentruje się wokół miejscowej specjalności – žateckiego chmielu. Tym razem mieszkańcy i ich goście degustują nowe piwo – Žatecký 0,0%.
Nowy bezalkoholowy wariant Žateckiego ma szlachetny piwny smak i charakterystyczny goryczkowy aromat, który zawdzięcza żateckiemu chmielowi. To wyjątkowo aromatyczny gatunek uprawiany od ponad 650 lat tylko w okolicach Żatca na powierzchni jedynie 40 km2.
Zobacz również
Žatecký 0,0% jest wyśmienitym zamiennikiem dla swojego alkoholowego odpowiednika. Podany w kuflu lub piwnej szklance w temperaturze 4–8 stopni Celsjusza uwalania pełnię swojego aromatu. Z całą pewnością docenią to piwo osoby poszukujące piwnego, bezalkoholowego orzeźwienia w czeskim stylu.
Spot przygotowała agencja Brainbox. Jest on emitowany w głównych stacjach telewizyjnych – Polsat, TVN, TVP.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]