Zawartości Online: inwestowanie w czasie pandemii i po niej

O innowacjach mówimy wiele. Ich wpływ na wzrost gospodarczy oraz rozwój przedsiębiorstw jest dla oczywisty już od kilku dekad. Konkurencyjność firm w znacznym stopniu zależna jest od nowatorskich działań w obrębie spółki. Ale czy można przewidzieć sukces w biznesie?
O autorze
1 min czytania 2020-04-21

W czwartek, 23 kwietnia br. o godzinie 14:00, gośćmi kolejnego spotkania z serii konferencji Zawartości Online będą: Magdalena Jabłońska – prezes zarządu MIT Enterprise Forum CEE oraz Szymon Janiak – dyrektor zarządzający funduszu Czysta3.VC.

Z Magdaleną Jabłońską porozmawia Michał Ulidis, creative director Publicon. Dowiemy się między innymi, czy jesteśmy w stanie przewidzieć sukces w biznesie, jak szukać innowacyjnych technologii oraz jak weryfikować ich wykonalność. Pod dyskusję zostanie poddany rynek innowacji w Polsce i na świecie z podkreśleniem tego, jakie projekty dziś są w trendzie wznoszącym. Kontrapunktem rozmowy będzie zmiana, którą na rynek innowacji wprowadzić może pandemia koronawirusa.

O godzinie 14:45 głos zostanie przekazany Szymonowi Janiakowi i CEO Publicon Szymonowi Sikorskiemu, który poprowadzi tę rozmowę. Dowiemy się, czego szukają fundusze inwestycyjne w branży kreatywnej oraz skupimy się na aktualnych potrzebach rynkowych. Zastanowimy się, skąd pozyskać pieniądze oraz jak skutecznie dotrzeć do funduszy. Zgłębimy także temat specyfiki współpracy z funduszem inwestycyjnym.

Konferencja Zawartości Online to autorskie wydarzenie organizowane przez Agencję PR Publicon przy współpracy z Uniwersytetem SWPS. To forum wymiany wiedzy dla każdego, kto interesuje się przestrzenią biznesową, kulturową, naukową czy medialną. Zawartości to wydarzenie cykliczne, które odbywa się w każdy czwartek, o godzinie 14.00, poprzez Facebook Live.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patronami medialnymi wydarzenia są: NowyMarketing, OOH Event, OOH Magazine, Akademickie Radio Luz, Go Out.

Zapraszamy na kolejne spotkanie już 23 kwietnia, o godzinie 14:00!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się