TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zawodnicy Tarczyński Protein Team w odcinku „Naturalne Poranki” Tomasza Jakubiaka

O autorze
1 min czytania 2021-08-24

Tomasz Jakubiak postanowił zaspokoić apetyt na naturalne śniadanie dwóch gamerów – Jakuba Salwy i Adriana Łączyńskiego – przedstawicieli Tarczyński Protein Team. Kucharz przygotował dla gości odcinka z serii „Naturalne Poranki” bagietkę z omletem, pesto i parówkami. Połączenie, które daje masę energii do gry, pobudza dopaminę i sprawia, że gracze są jeszcze lepiej skupieni na swoich misjach. Spotkanie było dobrą okazją nie tylko do wspólnego gotowania, ale też do poznania wielu tajników ze świata e-sportu i odczarowania wizerunku gamerów.

 

Zapewne Tomasz Jakubiak nie jest jedyną osobą, dla której pełnoetatowa praca gamera jest czymś zdumiewającym. Składa się ona z wymagających treningów i wytężonym wysiłku umysłu – w rozgrywkach CS:GO nic nie jest przypadkowe, mecze opierają się na wcześniej zaplanowanych strategiach i ogromnej odporności na stres. Do tego dochodzi konieczność podejmowania przez zawodników aktywności fizycznej, która jest tak samo ważna, jak w tradycyjnym sporcie – zapewnia sprawność ruchową, dłuższą koncentrację i refleks. Nic więc dziwnego, że członkowie Tarczyński Protein Team potrzebują zbilansowanych i pełnowartościowych posiłków.

Jakubiak postawił na bogatą wersję bagietki – z parówkami 100% z kurczaka z linii Tarczyński Naturalnie, omletem smażonym z marchewkami i pesto z orzechów laskowych, natki pietruszki i czosnku, zielonym ogórkiem i odrobiną papryczki chili. Śniadanie zostało skomponowane tak, by zapewnić niezbędne składniki i witaminy e-sportowcom przed kolejnym treningiem. Wykorzystanie w pełni naturalnych i pozbawionych konserwantów parówek w towarzystwie świeżych warzyw i orzechów okazało się trafionym – i przede wszystkim smacznym pomysłem!

Marka Tarczyński postanowiła zaangażować się w e-sport, by być bliżej młodych konsumentów i wpływać na ich nawyki żywieniowe, oferując produkty, które są świetną alternatywą dla niezdrowych, słonych przekąsek. Producent kabanosów już od dłuższego czasu jest sponsorem tytularnym jednego z najpopularniejszych polskich kanałów streamingowych w internetowym serwisie Twitch – Tarczyński Studio Live, a od początku 2021 roku sponsoruje zespół e-sportowy Tarczyński Protein Team.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zaproszenie przedstawicieli e-sportowej drużyny do programu Tomka Jakubiaka, stworzyło kolejną okazję do realizacji misji marki Tarczyński – inspirowania do mądrego odżywiania, aby zmieniać życie na lepsze.

Najnowszy odcinek programu z udziałem gamerów Tarczyński Protein Team dostępny jest na stronie naturalneporanki.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się