Kampania wystartowała 15 kwietnia i potrwa do końca maja.
Eskadra odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus.
Zobacz również
Coś dobrego pod ręką!
W materiałach drukowanych konsumenci spotkają się z jednym z elementów, wykorzystanych w spocie tv – różnorodnych dłoni, które sięgają po asortyment marki Spichlerz Rusiecki. Twórcom koncepcji chodziło o podkreślenie faktu, iż każda osoba wybiera inny produkt według własnych upodobań i smaków.
Dodatkowo komunikacja Spichlerza Rusieckiego podkreśla mnogość okazji i miejsc sprzyjających konsumpcji. Łatwe do przechowywania i wygodne opakowanie, umożliwia zabranie produktu ze sobą, niezależnie czy będzie to wyjazd weekendowy czy wakacje. Produkty Spichlerza Rusieckiego idealnie sprawdzą się także jako przekąska w ciągu dnia pracy, domowy zapas „na czarną godzinę” lub wizytę niespodziewanych gości – jednym słowem Spichlerz Rusiecki to dobry tradycyjny smak, który można mieć zawsze pod ręką.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing