Zawsze coś dobrego pod ręką! – ruszyła kampania telewizyjna promująca produkty Spichlerz Rusiecki

„Zawsze coś dobrego pod ręką!” to hasło pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowo-produktowej marki Spichlerz Rusiecki. Komunikacja obejmuje: ATL – spoty TV pojawią się w największych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych, prasę oraz Internet, w tym social media.
O autorze
1 min czytania 2016-04-15

Kampania wystartowała 15 kwietnia i potrwa do końca maja.

Eskadra odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus.

Coś dobrego pod ręką!

W materiałach drukowanych konsumenci spotkają się z jednym z elementów, wykorzystanych w spocie tv – różnorodnych dłoni, które sięgają po asortyment marki Spichlerz Rusiecki. Twórcom koncepcji chodziło o podkreślenie faktu, iż każda osoba wybiera inny produkt według własnych upodobań i smaków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo komunikacja Spichlerza Rusieckiego podkreśla mnogość okazji i miejsc sprzyjających konsumpcji. Łatwe do przechowywania i wygodne opakowanie, umożliwia zabranie produktu ze sobą, niezależnie czy będzie to wyjazd weekendowy czy wakacje. Produkty Spichlerza Rusieckiego idealnie sprawdzą się także jako przekąska w ciągu dnia pracy, domowy zapas „na czarną godzinę” lub wizytę niespodziewanych gości – jednym słowem Spichlerz Rusiecki to dobry tradycyjny smak, który można mieć zawsze pod ręką.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się