Odświeżeniu uległ design opakowań, a obie wersje są teraz dostępne także w nowych, wygodnych puszkach o pojemności 330ml.
Lech Free to piwo, które pozwala w pełni korzystać z życia – zawsze i wszędzie. Punktem wyjścia dla nowej kampanii jest założenie, że każdy z nas ma wolność w swej naturze. W komunikacji Lecha Free chcemy podkreśli , że mamy wolny wybór i wybieramy to, co w danej sytuacji najbardziej nam odpowiada. Skoro tak jest, to możemy postawić na piwo bezalkoholowe Lech Free – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej.
Zobacz również
Lech Free to niekwestionowany lider segmentu piw bezalkoholowych. Działania marketingowe dla marki są prowadzone konsekwentnie w oparciu o motyw innowacyjności, wolności i radości życia. Obecnie, obok tradycyjnego Lecha Free, na rynku pojawił się także wariant smakowy – Limonka z miętą. To idealna propozycja dla osób, które poszukują słodszych, łagodniejszych smaków. Lech Free jest również dostępny w nowym formacie – do obecnych już na rynku butelek dołączyły wygodne, kompaktowe puszki o pojemności 330ml. Odświeżeniu uległ też design opakowań, który podkreśla premiumowość i naturalność Lecha Free.
Wprowadzeniu do sprzedaży Lecha Free w nowych opakowaniach (projekt autorstwa agencji Sieberthead Limited) oraz wariantu smakowego Limonka z miętą towarzyszyć będą szerokie działania promocyjne. Bezalkoholowy Lech Free widoczny będzie w TV, Internecie, w punktach sprzedaży, a także w lokalach gastronomicznych i podczas imprez. Nowa komunikacja marki jest efektem współpracy agencji GPD oraz Lubię to!. Za widoczność w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych odpowiedzialna jest agencja Afekt. Zaplanowano również kampanię PR (Publicon) oraz działania w Internecie i mediach społecznościowych (Lubię to!).
Słuchaj podcastu NowyMarketing