Zbliża się 3. edycja Warka Planet of Gamers Cup

Tym razem w szranki stanie ośmioro popularnych gamerów, którzy o tytuł Mistrzów Warka Planet of Gamers Cup powalczą połączeni w dwuosobowe zespoły. Dodatkowo, w wydarzeniu udział weźmie… Krzysztof Ibisz. Jego rola zostanie ujawniona dopiero 16 kwietnia, podczas turnieju.
O autorze
1 min czytania 2023-03-27

Xayoo i Olsza, Pago i Kinga Kujawska, Jcob i Yoshi, Cinkrof i Navcia – oto pary gamerów, którzy w tym roku wezmą udział w zaciętej rywalizacji podczas kwietniowej odsłony Warka Planet of Gamers Cup. Gra w parach to wielka zmiana w stosunku do ostatniej edycji. Dzięki nowej formule zawodnicy będą musieli wykazać się nie tylko niezwykłymi gamingowymi kompetencjami, ale także umiejętnością współpracy, co doskonale wpisuje się w socjalny charakter marki Warka.

Podobnie jak w poprzednich latach, zawodnicy na kilka dni przeniosą się do świata rodem z Planety Warka, gdzie czekać będą na nich nie tylko wielkie gamingowe emocje, ale także możliwość integracji.

W tym roku towarzyszyć im będzie również gość specjalny – Krzysztof Ibisz. Jego rola zostanie jednak ujawniona dopiero 16 kwietnia podczas turnieju. Fani gamingu będą mogli śledzić całą rywalizację na żywo.

Transmisja rozpocznie się o godz. 16.00 na wydarzeniu na Facebooku projektu, na Twitchu i YouTube Polsat Games oraz na livestreamach każdego z twórców. Tytuły gier, w jakich zmierzą się ze sobą gamerzy wciąż owiane są tajemnicą. Wydarzenie promuje trailer nawiązujący do współczesnych trendów hi-tech – sztucznej inteligencji oraz hologramów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Turniej wspierany jest przez nowy produkt od Warki – Warka 0.0% Energy, będący odpowiedzią na wzrost kategorii napojów energetycznych, zwłaszcza w grupie młodych dorosłych. Warka 0.0% Energy stanowi orzeźwiające połączenie piwa 0.0%, lemoniady i napoju energetyzującego. Obecnie w sprzedaży dostępne się dwa smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warka to pierwsza polska marka piwa, która na stałe weszła do świata gamingu. Nie ustaje przy tym w przygotowywaniu nowych, ekscytujących projektów dla fanów gier. To dlatego trzecia edycja turnieju Warka Planet of Gamers Cup przyniesie wiele zmian, zyskując jeszcze bardziej angażujący charakter

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Przed nami zupełnie nowa formuła projektu nawiązująca do socjalnego charakteru marki – tłumaczy Mariusz Brzeziński, Brand Manager Warki. – Postawiliśmy też na atrakcyjną wizualnie oraz multi-touchpointową komunikację. Dodatkowo, tej wiosny poszliśmy o krok dalej i wprowadziliśmy do naszej oferty zupełnie nowe piwo, czyli Warka 0.0% Energy, które doskonale orzeźwi np. podczas wielogodzinnych rozgrywek z przyjaciółmi. Całość tworzy epicką ofertę dla wszystkich fanów gamingu – dodaje Brzeziński.

Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Przy realizacji działań współpracują: 2012 Agency, TWIN i FRENZY. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.