Konferencja skierowana jest głównie do osób reprezentujących działy marketingu, zaangażowanych w procesy zarządzania strategią i komunikacją marek.
Od mniej więcej dekady sytuacja marek ulega istotnej przemianie. Konsumenci przestają tak po prostu chcieć wszystkiego, czego mogą chcieć. Inaczej odbierają reklamę, nie mają już tak dużego zaufania do marki, a rola marki w ich decyzjach zmieniła się. To wymaga od nas innego zarzadzania marką, planowania jej na innych modelach, prowadzenia kampanii reklamowych według nowych wzorców. Stare schematy często nie działają, a nowe dopiero powstają. O tych nowych jest właśnie nasza konferencja. mówi Michał Kociankowski, który wraz z Adamem Polaszem jest pomysłodawcą i opiekunem merytorycznym wydarzenia.
Zobacz również
Do udziału w przedsięwzięciu zostali zaproszeni najbardziej doświadczeni polscy badacze i stratedzy. W roli prelegentów wystąpią: Krzysztof Polak (Semiotic Solutions), Tomasz Bartnik (One11), Wolfgang Eigner (McCann Worldgroup), Roman Łoziński (K2), Agata Grabowska (CPC Join the Dots), Michał Kociankowski (Synergion), Adam Miecznikowski (Publicis), Agnieszka Kwaśniewska (Saatchi & Saatchi Think Tank), Robert Droździkowski (Concept Box), Albert Hupa (IRCenter), Paweł Ciacek (MillwardBrown) i Jacek Młynarski (BAV Consulting).
Konferencji będzie towarzyszył warsztat strategiczny „Przepis na markę interaktywną”, którego celem jest zapoznanie uczestników z nowym paradygmatem myślenia o strategicznym zarządzaniu marką.
Patronat medialny nad konferencją objęli: Marketing przy Kawie, NowyMarketing oraz AdMonkey. Organizatorem jest Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Program konferencji znajduje się na stronie internetowej www.ptbrio.pl/bno
Słuchaj podcastu NowyMarketing